خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت برق آذربایجان غربی:

پوشش برق‌رسانی در آذربایجان غربی به بیش از ۹۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پوشش برق‌رسانی به شهروندان شهری و روستایی در آذربایجان غربی به بیش از ۹۹ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکبر حسن بگلو در مراسم افطاری و نشست خبری با خبرنگاران با تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اینک تعداد مشترکان برق این شرکت عددی افزون بر یک میلیون 179 هزار مورد را شامل شده است.

وی افزود: این تعداد مشترک به نسبت سال گذشته بیش از 2.8 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مردم استان در سال 95 افزون بر 4 هزار و 596 میلیون کیلو وات انرژی مصرف کردند که به نسبت سال پیش از آن 4.2 درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.

حسن بگلو تصریح کرد: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار در آذربایجان غربی از نعمت برق برخوردار هستند و دو روستایی که اخیراً تعداد خانوار آن به بیش از 10 مورد رسیده بود توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برق‌رسانی شد.

وی اظهار کرد: در مجموع افزون بر 316 هزار مشترک برق روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد و 14 هزار و 208 چاه کشاورزی نیز برق‌رسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: نیروی برق در استان با استفاده از 17 هزار و 703 پست هوایی و 781 پست زمینی توزیع شده و 337 هزار چراغ روشنایی نیز معابر مختلف شهری و روستایی را روشنایی می‌بخشند.

حسن بگلو افزود: هم‌اکنون به دلایل قانونی 12 هزار خانوار در آذربایجان غربی از نعمت برق محروم هستند که امیدواریم با نهایی شدن قانون جدیدی که به‌تازگی از سوی مجلس به تصویب رسیده روند برق‌رسانی به خانوارهایی که به هر دلیلی در ساخت‌وسازهای غیر مجاز زندگی می‌کنند از سر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پوشش برق‌رسانی به شهروندان شهری و روستایی در آذربایجان غربی به بیش از 99 درصد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در کاهش مصرف برق در ساعات پیک در بین استان‌های کشور بعد از فارس و اصفهان جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است که در این کار 197 مشترک صنعتی و 9 هزار 700 مشترک کشاورزی همکاری کرده و از تخفیف‌ها و پاداش‌های مختلف بهره‌مند شدند.

حسن بگلو گفت: امسال 15 سال است که شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاموشی نداشته است و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها و مردم همچنان این روند حفظ شود.

ارسال نظرات