خبرهای داغ:
در راستای ارتقای سطح علمی و معلومات پایوران سپاه خوی در عرصه گیاهان دارویی و طب اسلامی همایش بهداشتی تغذیه سالم به همت معاونت بهداری سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدرس تغذیه و طب اسلامی با اهمیت خواندن طب سنتی و بهره جستن از تغذیه سالم گفت: برای گسترش فرهنگ بهبود تغذیه در جامعه، ساختار لازم برای این فرهنگ باید جدی قلمداد گردد و لازمه آن آشتی کردن مردم با طب اسلامی و گیاهان دارویی است.

حاج شاه ولدی خاطر نشان کرد: تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان باید حتما جدی گرفته شود تا پس ا ماه رمضان دچار مشکلات جسمی نشویم لذا باید حتما به وعده سحری اهمیت داده و همچنین بدانیم چه نوع غذایی و به چه مقدار باید تناول کنیم.

وی با این عنوان که سلامتی انسان وابسته به تغذیه سالم است افزود: باید برای زنده کردن آداب و رسوم تغذیه منطقه که عاری از مواد شیمیایی امروزی است همایش های توجیهی برگزار گردد و مردم را به سمن تغذیه طبیعی سوق دهیم.

حاج شاه ولدی همچنین با اشاره به سفارش‌های قران و ائمه درباره تغذیه سالم، افزود: باید فرهنگ قرآنی و اهل بیت را در تمام زمینه‌ها حتی تغذیه در جامعه پیاده کنیم.

عضو موسسه تحقیقات حجامت ایرانی در پایان با این عنوان که چهره هرکس نشان دهنده پرونده پزشکی او است و می توان سلامت فرد را از این طریق تشخیص داد به برخی از عوامل بیماری که از ظاهر انسان مشخص می شود اشاره کرد.

ارسال نظرات