خبرهای داغ:

برگزاری مراسم شب قدر درحسینه گردان 310 سپاه اشنویه

به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اشنویه وهمزمان با فرارسیدن اولین شب قدر مراسم احیای این شب بافضیلت در حسینیه گردان 310سپاه این شهرستان برگزار گردید
کد خبر: ۸۸۷۳۴۱۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور گسترده کارکنان مومن و متعد رسمی و وظیفه سپاه اشنویه و تیپ حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شدابتدا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه به توصیف فضائل شب قدر پرداخت و گفت: شبهای قدر، پرفضیلت ترین شبهای سال هستند که قرآن در آن بصورت دفعی بر قلب نازنین پیامبر گرامی اسلام نازل شده است.

حجت الاسلام محمد قنبری بارونی با بیان اینکه این شبها، شبهای رحمت می باشند، گفت: در این شبها درهای جهنم بسته و درهای رحمت الهی بر روی بندگان گشوده می شوند.

وی در این خصوص افزود: خداوند متعال در این شبها حوادث یک سال بنده ها را اعم از زندگی، مرگ، رزق، سعادت و شقاوت مقدر می سازد و بندگان با قرائت قرآن و شب زنده داری، عبادت و راز و نیاز با معبود خویش می توانند بهترین ها را برای خود ممکن سازند.

حجت الاسلام قنبری باتوجه به فرارسیدن ساروز ضربت خوردن حضرت علی (ع)به تبیین شخصیت والای حضرت امیرمومنان و فضائل آن امام همام پرداخت و گفت: علی علیه السلام در پیشگاه پروردگار جایگاه والا و منزلت ویژه ای دارد که بعد از پیامبر اکرم (ص)به هیچکس چنین مقام و مرتبه ای داده نشده است و ایشان مولود کعبه و شهید محراب می باشند.

در ادامه مراسم مشتاقان با نوای مداحان و قاریان به قرائت آیات قرآن و دعای جوشن کبیر پرداخته و تا سپیده دم با معبود خویش راز و نیاز کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار