فراخوان بسیجیان گردان ولیعصر(عج) جمعی تیپ پیاده 12 قائم (عج) استان سمنان در بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۹۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فراخوان بسیجیان گردان ولیعصر(عج) بخش بسطام شهرستان شاهرود با حضور نیروهای بسیجی این گردان از سطح شهرهای بخش بسطام و شهرستان شاهرود در محل گردان برگزار شد.

در این فراخوان که فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاوز ذوالفقار،فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان و فرماندهان گردان های کربلا و سیدالشهدا شاهرود حضور داشتند شرکت کنندگان در برنامه های مختلف فراخوان گردان شرکت نمودند.

سروان پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده گردان ولیعصر(عج) بسطام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فراخوان بسیجیان گردان اظهار کرد: این فراخوان یکروزه با برگزاری کلاس های آمادگی رزم نیروها برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در پایان فراخوان با حضور در امامزاده سیدابوالقاسم بسطام در ضیافت افطاری با حضور فرمانده تیپ 12 قائم(عج) استان شرکت نمودند.

یونسیان ادامه داد: گروهان ویژه گردان ولیعصر(عج) بعد از صرف افطاری و استراحت به پیاده روی بُرد بلند پرداخته و سحری را مهمان گردان بودند.

وی با بیان اینکه این برنامه در جهت ارتقا آمادگی رزمی و تاکتیکی نیروها برگزار شد افزود: تلاش ما این است که نیروهای بسیجی همیشه آماده باشند و با توجه به نیاز و دستور فرماندهای در هر کجا که لازم باشد وارد عمل شوند.

 
عکاس: حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها