همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی علیه السلام مراسم شب زنده داری با حضور خیل مومین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۸۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم شب احیا و سوگواری ضربت خوردن مولود کعبه و شهید محراب حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با حضور آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان و همکاری هیئات مذهبی،بسیجیان،نوجوانان عاشورایی،پیروان عترت و رزمندگان اسلام در مساجد، مصلاها،حسینیه ها و امامزادگان سراسر استان چهارمحال وبختیاری به شکل با شکوه برگزار شد.

این مراسم معنوی به همت هیأت محبان المهدی عجل الله تعالی فرج الشریف رزمندگان اسلام شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر از ساعت 22:20 با تلاوت آیات نورانی مجید آغاز و درادامه دعای توسل ودعای جوشن کبیر آغازشد.

در ادامه برنامه های نخستین شب از لیالی با عظمت قدر، حضار یک شبانه روز نماز قضا اقامه کردند و پس از مداحی و نوحه خوانی، مراسم سخنرانی و توسل به قرآن توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس نکونام برگزارشد.

این مراسم با شکوه با همکاری صمیمانه صداو سیمای استان از سیما و صدای شبکه جهانبین چهارمحال وبختیاری و همزمان از سایر شبکه ها پخش شد.

مراسم 21 و23 ماه مبارک رمضان هم از ساعت 22:2.الی 3بامداد با اجرای ادعیه ، سخنرانی ، مداحی و توسل به قرآن در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

گفتنی است: مراسم نخستین شب از لیالی باعظمت قدر در مسجدجامع شهرکرد نیز با حضور خیل برادران و خواهران ازساعت 23الی 3بامداد به همت هیأت رزمندگان اسلام استان و واحد پیروان عترت استان برگزار و همچنین مراسم احیای شب های 21- 23 و 27 ماه مبارک رمضان در این مسجد برگزار می شود.

در آستان مقدس امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیهاشهرکرد هم این مراسم با شکوه از ساعت22:30 تا 3بامداد برگزار گردید.

ارسال نظرات