خبرهای داغ:
مربی صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان فاصله گرفتن از اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) و جایگزینی اسلام آمریکایی و اسلام اموی به جای اسلام اصیل و مبانی اصیل اسلامی از آثار و عوارض عدم صراحت هر یک از مردم و مسئولان نسبت به مبانی اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۷۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
دوری از اسلام ناب محمدی از آثار عدم صراحت مسئولان نسبت به مبانی اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عادل عبدالملکی در جلسه مربیان صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به ضرورت صراحت بیان نسبت به مبانی اسلامی اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اهالی قرآن به این موضوع اشاره فرمودند که «در راه ایمان باید، قوی، صریح و ثابت قدم باشید و من اصرار دارم که در بیان مبانی اسلامی، آحاد ملت و مسئولین کشور صراحت باشته باشند» اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه زیربنای الهی بر صحت و سلامت جامعه بنیانگذاری شده است، عنوان کرد: دستورات و اوامر الهی که با آموزه‌های وحیانی به بشریت خطاب شد، بنیه رشد و ارتقاء زندگی انسان‌های را در بر دارد و عدم صراحت مردم و مسئولان موجب ایجاد سه راهی در راستای احقاق مسیر تعالی جامعه در راستای اهداف متعالی مد نظر ارزش‌های الهی اسلامی خواهد بود.

مربی صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان ابراز داشت: اگر مبانی صریح گفته نشود ممکن است برداشت‌های مختلفی از مبانی اسلامی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این فاصله گرفتن از اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) و جایگزینی اسلام آمریکایی و اسلام اموی به جای اسلام اصیل و مبانی اصیل اسلامی از آثار و عوارض عدم صراحت هر یک از مردم و مسئولان نسبت به مبانی اسلامی است.

عبدالملکی در خصوص دیگر عوارض عدم صراحت اضافه کرد: پرورش شدت نفاق، کمرنگ شدن امربه معروف و نهی از منکر و سست شدن عنصر ایمان در اثر جنگ فرهنگی از جمله این موارد است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر صراحت در مبانی اسلامی با بیان اینکه رهبری در جامعه اسلامی سررشته حبل الهی است که قرآن کریم از آن تحت عنوان ریسمان محکم برای نجات انسان‌ها از غرق شدن در دنیای مادی نام می‌برد، تصریح کرد: عدم صراحت، عدم تعهد بر تکالیف محوله دینی را به دنبال دارد بنابراین صراحت باعث حرکت جامعه و جلوگیری از خمودگی در بدنه نظام اسلامی خواهد شد.

مربی صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در بیان علت اصلی کم شدن صراحت بعضی از مردم و مسئولان در بیان مبانی اسلامی افزود: هرچه قدر از دایره شریعت الهی فاصله گرفته شود به همان میزان ارزش ها پست و کم رنگ می شوند، که به دنبال این قضیه عوارض آن سبب ضعف دینی و ارزشی بنیان‌های جامعه اسلامی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید نقیصه کم شدن صراحت بعضی از مردم و مسئولان نسبت به مبانی اسلامی از جامعه اسلامی زدود، یادآور شد: قرابت با آموزه‌های ناب الهی در راستای تحکیم مبانی نظام اسلامی، آشنایی و آموزش مسئولین در کیفیت مدیریت اسلامی و تبیین دستاوردهای مدیریت صحیح اسلامی، تقویت تقوا و گسترش فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر، گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و احیاء سبک زندگی اسلامی به ویژه درمسئولان قطعاً این نقیضه را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات