خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور دانشجویان دکتری دانشگاه بوعلی در اعتراض به تغییرات اعمالی صندوق رفاه در خصوص وام دکتری، مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۶۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دکتری دانشگاه بوعلی همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز همزمان با سراسر کشور جمعی از دانشجویان دکتری دانشگاه بوعلی در اعتراض به تغییرات اعمالی صندوق رفاه در خصوص وام دکتری، مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.

مطالبات دانشجویان در این تجمع دریافت حقوق ماهیانه و یا پژوهانه سه ماهه با مبلغ درخور زحمات و طاعات کاری دانشجویان ، دریافت بیمه و ثبت سابقه کاری و تعریف موقعیت دستیار آموزشی و پژوهشی به صورت رسمی و همراه با دریافت حقوق مکفی و متناسب با ساعات کاری بود.

دانشجویان با در دست داشتن بنرهایی با عنوان « برداشت سیاسی ممنوع»، «حفظ کرامت با شما، ساخت ایران با ما»، «دانشجویان دکتری بوعلی حقوق ماهیانه ندارند»، «حق جزء تلاش و جدیت بدست نمی اید » «دریافت حقوق ماهیانه یا پژوهانه سه ماهانه با مبلغ درخور زحمات دانشجو» و ... اعتراض خود را نسبت شرایط ایجاد شده دریافت وام نشان دادند.

در این تجمع پس از حضور معاون دانشگاه بوعلی در بین تجمع کنندگان سید محمد رسول موذنی، دانشجوی دکتری روزانه رشته کشاورزی دانشگاه بوعلی به نمایندگی از دانشجویان معترض متنی که از طرف کمیپ اصلی خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئول صندوق رفاه دانشجویی تهیه شده بود، قرائت کرد.

دانشجویان معترض با بیان اینکه این یک حرکت سیاسی یا جناحی نیست و صرفا یک مطالبه دانشجویی است خواستار رسیدگی به اعتراضات خود شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات