بی شک جوانانی که از سالهای گذشته در قالب های مختلف به صورت خود جوش اقدام به برپایی اردوهای راهیان نور، ترویج فرهنگ اسلامی، خلق ابتکارات و اختراعات کردند، در واقع «آتش به اختیار» ی است که از زمانهای گذشته، امر ولی فقیه ما را لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر «آتش به اختیار»  اصل این موضوع را  بحث جدید ندانست و افزود: رهبر معظم انقلاب از چندین سال قبل،  با عناوین دیگری به اصل موضوع با عناوین خود جوشی مردمی اشاره کردند  و تاکید داشتند که در عرصه جنگ نرم اقدامات خود جوش مردمی به عنوان وظیفه مسلمین باید انجام پذیرد.
سردار محمد حسین بابایی ضمن بیان اینکه خواسته مقام عظمای ولایت، حرکت  خودجوش برای رفع نواقص، ناهنجاریها و مشکلات  در مسیر پویایی جامعه اسلامی و حمایت و پشتیبانی مسئولین است، اظهار داشت:  بی شک جوانانی که از سالهای گذشته در قالب های مختلف به صورت خود جوش اقدام به برپایی اردوهای راهیان نور، خلق ابتکارات و اختراعات، تهیه و تولید کتب انقلابی، تولید فیلم  و نمایش های فاخر و ارزشی مانند؛شبهای آفتابی، فصل رویش و از این قبیل کارها  کردند، در واقع همان«آتش به اختیار» ی است که از زمانهای گذشته، امر ولی فقیه ما را لبیک گفتند.
فرمانده سپاه کربلا گفت: بنابراین نظر حضرت امام خامنه ای  امری است تا  در صورت وجود اخلال در جامعه اسلامی و یا تعطیلی وظائف دستگاههای مسئولیتی ، اجرایی و نظارتی، مردم مسلمان و مومن ،  انجام رسالت اسلامی را وظیفه شرعی بدانند و منتظر اقدامات دستگاهها نباشند.
وی یادآور شد: اگر روزی در ارتباط با حفظ انقلاب، ارزشهای اسلامی و اصول آن وظائف، کوتاهی ای حادث شد، افراد دلسوز، مومن و انقلابی این رسالت را به منصه بروز و ظهور گذارند.
سردار بابایی تاکید کرد: تکلیف الهی مسئول و غیر مسئول نمی شناسد و همه مومنین و مسلمانان مکلف و موظف به رعایت و انجام  امر الهی برای حفظ دین اسلام  در جامعه اسلامی هستند  و در صورت مشاهده سستی، انحراف و گج خلقی باید برای نجات جامعه اسلامی از تباهی وارد عرصه شوند.
عالی ترین مقام سپاه مازندران ادامه داد: اگر روزی از سوی دستگاه حاکمیتی کوتاهی و اشتباهی انجام گیرد، نباید تصور شود که به عنوان افراد عادی جامعه  نمی توانیم اقدامی نمائیم، بلکه  در موضوع دین، فرهنگ دینی و انقلاب  در جامعه اسلامی همگان پیشگاه خداوند وظیفه، مسئولیت و تکلیف داریم .
فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان ساخت: در تحقق امر الهی، متدینین بیشتر از دیگران وظیفه دارند و انتظار از جوانان هم به مراتب بیشتر از سائر افراد است تا این انقلاب و نظام اسلامی را برای تعالی و سعادت دنیایی و آخرتی بشریت پیش ببرند. 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها