مداح اهل بیت در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

فضیلت دعای دسته جمعی در شبهای قدر

حاج غلامرضا سازگار گفت: ید الله مع الجماعه اگر چنانچه یک گناهکار به تنهایی برای خودش دعا کند شاید دعایش بالا نرود ولی با مسلمانها و مومنین دیگر که دعا می کند خداوند به خاطر دیگران دعای او را هم مستجاب می کند.
کد خبر: ۸۸۷۳۲۳۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
حاج غلامرضا سازگار مداح اهل بیت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فضیلت شبهای قدر گفت: من درباره شب قدر سخن خدا را می گویم که "لیله القدر خیر من الف شهر" از هزار ماه عبادت بالاتر است.

وی با بیان اینکه شب قدر برای نزدیک شدن به خداست افزود: اینقدر شب های قدر فضیلت دارند که خداوند این شبها را در آغوش امیرالمومنین علی (ع) قرار داده است. شب نوزدهم شب ضربت خوردن علی (ع) شب بیست و یکم شب شهادت امیرالمومنین و شب بیست و سوم شب سوم مولایمان است. یعنی خدا قدر و علی را در کنار هم قرار داده است و این سعادتی است برای همه آنهایی که شب قدر شب زنده داری کرده و با امیرالمومنین علی (ع) هستند.

مداح اهل بیت تصریح کرد: خداوند انشاء الله همه ما را قدردان شب قدر قرار دهد گرچه گفت ای خواجه چه پرسیده شب قدر نشانی، هر شب شب قدر است اگر قدر بدانی. درست است که این سه شب شب قدر و نزول ملائکه است ولی اگر ما قدر بدانیم هر شب می توانیم برای خودمان شب قدر داشته باشیم. ساعت ها و لیالی و دقایق خدا را قدر بدانیم.

سازگار بیان داشت: فرموده اند ید الله مع الجماعه اگر چنانچه یک گناهکار به تنهایی برای خودش دعا کند شاید دعایش بالا نرود ولی با مسلمانها و مومنین دیگر که دعا می کند خداوند به خاطر دیگران دعای او را هم مستجاب می کند.

ارسال نظرات