خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان دامغان با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: بانوان ایرانی میراث دار حجاب و عفاف هستند.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، جلسه کمیته حجاب به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دامغان ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات اعضا وتسلیت بمناسبت شهادت شهدای تروریستی 17 خرداد وبا اشاره به موضوع جلسه گفت: حجاب وعفاف دو ارزش درجامعه بشری ودر کشور ما است که باید نگاه ویژه ای نسبت به آن داشته باشیم. وی درادامه با عنایت به اهمیت حجاب برای زنان گفت: اغلب آسیب ها به زنان ودختران ناشی از نداشتن حجاب وعفاف وداشتن پوشش های غیر متعارف است وزنان ما باید به این آگاهی برسند که حجاب باعث سلامت روح وروان زنان در جامعه است.

حاجی بگلو درادامه با اشاره به انجام فعالیتهایی از جمله تشویق- انجام فعالیتهای فرهنگی وهنری وعلمی مناسب وآموزش گفت : آموزش حجاب در دختران وپسران باید نهادینه واین آموزش حتی در مدارس نیز اجرا گردد تا فرد بتواند به اهمیت حجاب پی برده وآن را درونی کند.

در ادامه داوالموسوی مسئول بسیج جامعه زنان دامغان نیز با اشاره به موضوع جلسه وحادثه 21 تیرماه گفت: زنان ما میراث دار حجاب وعفاف هستند و ما باید با توجه به هجمه های فرهنگی که از سوی دشمن برای برداشتن این فرهنگ وکمرنگ کردن این ارزش دارند تلاش و مقابله به مثل فرهنگی داشته باشیم.

وی درادامه برنامه های پیشنهادی را اعلام و در خصوص راهپیمایی 22تیرماه مواردی را مطرح کرد.

درادامه اعضای حاضر در جلسه نظرات وپیشنهادات خودرا در خصوص برنامه های پیشنهادی ونحوه اجرا ی پیشنهادات مطرح نمودند

ارسال نظرات
پر بیننده ها