خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت:

قدر ، یعنی رقم خوردن تقدیر یک ساله انسان در یک شب خاص

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز تاکید کرد: قدر یعنی تقدیر و سرنوشت یک ساله انسان در یک شب خاص رقم می‌خورد.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۳۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تسلیت شهادت امیر المومنین علی علیه اسلام به فضیلت های شب قدر اشاره داشت.

وی با اشاره به معنای قدر گفت: قدر معنای به خصوصی دارد که از آن تفاسیر مختلفی دارند،قدر یعنی تقدیر و سرنوشت یک ساله انسان در یک شب خاص رقم می‌خورد.

این مسئول تصریح کرد: شب های قدر در ماه مبارک رمضان است که در این شب کلیه امور مربوط به مخلوقات از جانب خداوند در این شب تقدیر می گردد.

شجاعی مهر خاطرنشان کرد: شب قدر برابری می کند با تمام شب های سال که خداوند درا ین شب بندگان را مورد عنایت قرار داده پس باید فرصت را غنیمت شمرده و از فضیلت های این شب به نحوه احسن بهره ببریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در ادامه به توصیه ائمه در ارتباط با اهمیت ایت شب بزرگ اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هر کسی در شب قدر احیاء نگه دارد تا سال آینده عذاب از او برداشته  می شود.

وی در ادامه به فضیلت های این شب اشاره کرد و گفت: در سوره قدر به عظمت این شب اشاره شده که خیرات و برکات در این شب نازل می‌گردد،فرشتگان در این شب نازل شدند،رحمت خداوند شامل حال مخلوقات است و اینکه عبادت در این شب برابر با عبادت در بیش از هزار ماه است.

شجاعی مهر در خاتمه متذکر شد: در شب قدر باید بدی ها و کینه ها را از دل بیرون کرد و به جای آن صلح  و صفا و مهربانی را جایگزین کنیم.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها