رئیس بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان

تلاش جهت ایجاد امید و شور انقلابی در جامعه که از مطالبات رهبری و ملت بصیر ایران است

رئیس بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه بیان و پیگیری مشکلات مردم بر عهده دارند، گفت: خبرگزاری تسنیم در زمینه مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات مردم استان عملکرد شاخصی داشته است.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۲۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران این خبرگزاری با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه بیان و پیگیری مشکلات مردم بر عهده دارند، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در زمینه مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات مردم استان عملکرد شاخصی داشته است.
رئیس بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبرگزاری تسنیم در سیستان و بلوچستان در حوزه مطالبه‌گری پیشتاز است و از دیگر رسانه‌های استان سبقت گرفته که این امر به نقطه قوت این رسانه تبدیل شده است.
 
وی تاکید کرد: خبرگزاری تسنیم همواره از طریق بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر ایجاد امید و نشاط در جامعه گام برداشته که این رویکردی قابل تقدیر است. همه انسان‌های انقلابی باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند و جهت معرفی این دستاوردها تلاش کنند و خبرگزاری تسنیم تاکنون در این مسیر گام‌های بسیار خوبی برداشته است.
علی بیگی خاطرنشان کرد: تلاش جهت ایجاد امید و شور انقلابی در جامعه که از مطالبات رهبری و ملت بصیر ایران است، دیگر رویکرد مثبت خبرگزاری تسنیم محسوب می‌شود؛ ایجاد شور انقلابی می‌تواند روند حرکت کشور در مسیر پیشرفت را تسریع کند و رسانه‌ها در این زمینه بسیار موثر هستند.
 
رئیس بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بدون شک تسنیم از رسانه‌های موفق در سیستان و بلوچستان است که تاکنون در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم نسبت به مهمترین اتفاقات و رویدادهای استان عملکرد خوبی داشته است.
گفتگوی تفصیلی رئیس بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم درباره موضوعاتی مانند اهداف تشکیل بسیج رسانه، وضعیت رسانه‌های استان، جشنواره رسانه

ارسال نظرات