پورمختار در گفت‌وگو با «بسیج»:

برجام نشان روشنی از اعتماد برخی مسئولین به دشمن بود/ مواضع برخی مسئولین نشان دهنده عدم فاصله‎گذاری آنها با دشمن است

پورمختار گفت: امروز برخی از مواضعی که از سوی برخی مسئولین شنیده می‏شود نشان می‎دهد که آنها نمی‎خواهند این فاصله گذاری را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۰۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای در جمع مسئولین نظام از جمله لزوم فاصله گذاری واضح با دشمن بیان کرد: طبیعتا ما برای اینکه فاصله خود را با دشمن حفظ کنیم ملزم هستیم مواضع روشنی اتخاذ کنیم و امروز برخی از مواضعی که از سوی برخی مسئولین شنیده می‏شود نشان می‎دهد که آنها نمی‎خواهند این فاصله گذاری را رعایت کنند.
 
پورمختار در ادامه این مطلب تاکید کرد: مسئولین نظام باید به این باور برسند که طبق تاکید حضرت امام (ره) اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب نشینی کنی او ده قدم پیشروی خواهد کرد، لذا بایستی در مقابل دشمن ایستادگی کنند و واضع مستحکمی گرفتند و مواضع خود را از مواضع دشمن جدا کردند.
 
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در ادامه با اشاره به دیگر تاکید امام خامنه‎ای مبنی بر عدم اعتماد به دشمن بیان کرد: طبق آن چیزی که رهبری معظم انقلاب فرمودند لحن و بیان باید به گونه‎ای باشد که از آن اعتماد به دشمن احساس نشود چه برسد به اینکه با آنها همنوایی کنند.
 
پورمختار با اشاره به توافق هسته‎ای برجام نیز اظهار داشت: همین مسئله برجام تجربه‎ای از بی‎اعتماد بودن دشمنان و نشان روشنی از اعتماد برخی مسئولین ما به دشمن است که در زمان امضای برجام به صراحت گفتند بلافاصله بعد از امضای برجام همه تحریم‎ها برداشته خواهد شد که این باور به حرف دشمنان از قبیل مقامات امریکایی چون اوباما و جان کری بود که دیدیم که آنها از غفلت مسئولین و اعتماد مسئولین به آنها سوءاستفاده کردند، لذا این هوشیاری و آگاهی نسبت به بی‎اعتماد بودن دشمن نیاز ضروری برای دولتمردان است آن زمانی که در مجامع بین‎المللی حضور پیدا می‎کنند.
 
پورمختار در خاتمه با بیان اینکه سند 2030 نیز در نتیجه اعتماد بی‎جای مسئولین نظام به دشمنان است خاطرنشان کرد: این انتظار از مسئولین نظام وجود دارد که  توصیات و هشدارهای مقام معظم رهبری را در این جلسه که برخواسته از بینش عمیق و شناخت دقیق شرایط داخلی و بین‎المللی است نصب‎العین خود قرار دهند و بر همین مبنا باید در روش گذشته خود تجدیدنظر کنند.

ارسال نظرات