حجت الاسلام تویسرکانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

بیانات امام خامنه‎ای باید منشور دولت دوازدهم قرار گیرد

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: بیانات اخیر حضرت امام خامنه‎ای در جمع مسئولین نظام می‎تواند پیش زمینه منشور دولت دوازدهم قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۷۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای در جمع مسئولین نظام عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار پیرامون مسائل مهم کشور هم در گذشته مانند برجام و هم مسائل امروز چون انتخابات و عدم دوقطبی کردن در جامعه، و هم مسائل آینده کشور از جمله مسائل اقتصادی، مسائل منطقه، مسائل مربوط به امریکا و .. مطالب  و روشنگری‎های مهمی را بیان فرمودند و تاکیدات مکرری را در مورد برخی مسائل از جمله بی‎اعتمادی به امریکا، توجه به ظرفیت‎های داخلی، وحدت و انسجام ملی را داشتند که دولت بایستی آنها را نصب‎العین خود قرار دهد.


حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر اساس یک مهندسی بسیار دقیق در مورد نظام و دولت‎ها و مسئولیت‎ها مطالب خود را پیگیری می‎کنند و راهبردهایی را ارائه می‎دهند که تکرار این راهبردها برای بحث مطالبه‎گری و گفتمان‎سازی و روشنگری است تا این مسائل محقق شود، ازاین‎رو دولت و مسئولین موظف هستند این راهبردها و تاکیدات را نصب‎العین خود قرار دهند و به صورت جدی‎تر وارد میدان شوند و آنها را اجرا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در خاتمه مطرح کرد: ازآنجایی که حضرت امام خامنه‎ای در جلسه تنفیذ و همین‎طور جلسه هفته دولت که در آینده صورت خواهد گرفت توصیات خود را به دولت بیان می‎فرمایند که به اصطلاح، استراتژی و منشور دولت دوازدهم در این دو جلسه مطرح می‎شود، بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولین نظام می‎تواند پیش زمینه منشور دولت دوازدهم قرار بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار