خبرهای داغ:
رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل گفت: روزانه بیش از ۲۵۰ تن زباله شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در چاله زباله ابوزیدآباد از توابع این شهرستان دفن می شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۴۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از آران وبیدگل به نقل از مهر، الهیار دولتخواه اظهار داشت: پاکسازی این منطقه با همکاری کارکنان اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل، شهرداری آران و بیدگل، شهرداری کاشان و شرکت بازیافت کاشان و آران و بیدگل و همچنین انجمن های حفاظت محیط زیست شهر ابوزیدآباد انجام شده است.

وی افزود: در این طرح جمعی از دوستداران محیط زیست با همکاری اداره حفاظت محیط زیست، محور و اطراف محدوده چاله زباله و مسیر جاده های کاشان به آران و بیدگل و ابوزیدآباد را از وجود زباله و آلودگی ها پاکسازی کردند.
رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل تصریح کرد: این پاکسازی در مسیرهایی انجام شد که ماشین های حمل زباله در آن تردد دارند و به دلیل نداشتن توری و محافظ در روی زباله ها، پسماندها در مسیر پراکنده می شود.
وی هدف از این اقدام را اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و پاک سازی مناطق زیبای کویری در این منطقه دانست.
دولتخواه با اشاره به زیبایی های نهفته در طبیعت منطقه ابوزیدآباد گفت: همه مردم وظیفه دارند با جلوگیری از آلوده شدن منطقه، این موهبت الهی را از گزند زشتی و آلودگی ها در امان نگه دارند.
وی تصریح کرد: روزانه بیش از ۲۵۰ تن زباله شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در چاله زباله ابوزیدآباد از توابع این شهرستان دفن می شود.
به گفته رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل از این مقدار ۲۰۰ تن زباله مربوط به شهرستان کاشان و شهرهای تابعه آن و ۵۰ تن زباله نیز از آران و بیدگل است.

 

ارسال نظرات