خبرهای داغ:
ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل در شب های قدر اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل، مدیر اجرایی حرم هلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: زائران و مجاوران حرم مطهر شب نوزدهم ماه رمضان، دعای پر فیض جوشن کبیر را همنوا با حجت الاسلام هادی محمد پور زمزمه خواهند کرد و از بیانات شیوای حجت الاسلام جعفر واضحی از سخنرانان مسجد مقدس جمکران و مرثیه خوانی ذبیح الله کدخدایی بهره مند خواهند شد.

سید جواد تکیه افزود: آستان مقدس فرزند بلافصل امیرالمؤمنین(ع) در شب شهادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام هم با قرائت دعای کمیل توسط مختار مصلحی و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای سید علی حسینی نژاد از شهر مقدس قم و سخنرانی حجت الاسلام حسنعلی عدالت میزبان شب زنده داران و روزه داران خواهد بود. مرثیه خوانی مراسم این شب را حاج اسماعیل اخباری بر عهده خواهد داشت.
وی به سوگواره سنتی کاشانی ها در روز شهادت مولا علی(ع) در این حرم مطهر اشاره کرد و افزود: حرم مطهر در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان، پذیرای شیفتگان و عاشقانی خواهد بود که هر ساله بر اساس رؤیای صادقه آیت الله ملا حبیب الله شریف در قرن چهاردهم هجری، با پای پیاده از کاشان و حومه به حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان شرفیاب شده و به اقامه عزای مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام می پردازند.
تکیه خاطر نشان کرد: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز دعای جوشن کبیر توسط حاج احمد زین العابدین از هیئت رزمندگان تهران قرائت خواهد شد ومراسم سخنرانی و به سر گرفتن قرآن کریم توسط آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل برگزار خواهد شد.
وی افزود: مراسم احیای شب های قدر حرم مطهر ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و برای رفاه حال زائرانی که از شهرهای اطراف به این حرم مطهر مشرف شده اند، ساعت ۳ بامداد به پایان خواهد رسید.
سید جواد تکیه افزود: بخش هایی از آیین های لیالی قدر حرم هلال بن علی(ع) همچون سال های گذشته به صورت زنده از شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها