رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه آتشی را که استکبار و هم‌پیمانانش برافروخته‌اند، امروز خودشان را هم سوزانده است، گفت: با حادثه اخیر تروریستی در کشور باید به اهمیت مدافعان حرم پی برد.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۱۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حسین امیری‌خامکانی امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: اگرچه در حادثه اخیر تروریستی در کشور تعدادی از هموطنان عزیز به شهادت رسیدند اما این ترور کور ماند.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها به هدف نهایی خود نرسیدند، گفت: با حادثه اخیر تروریستی در کشور باید به اهمیت مدافعان حرم پی برد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه متأسفانه تروریسم امروز دنیا و منطقه را احاطه کرده است، افزود: آتشی را که استکبار و هم‌پیمانانش برافروخته‌اند، امروز خودشان را هم سوزانده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کشور خاطر‌نشان کرد: مردم در این انتخابات با حضور گسترده خود خشم استکبار جهانی و تروریسم را درآوردند و نشان دادند که پای نظام اسلامی و انقلابشان ایستاده‌اند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث تسهیلات سیل و زلزله که در استان به وقوع پیوسته پیگیری زیادی شده تا مبلغی به استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر تسهیلات زلزله و سیل استان به مردم که زندگی خود را از دست داده‌اند، داده شود.


ارسال نظرات