از ۳۲۰ دانش آموز راوری برتر مسابقات قرآنی و هنری تجلیل شد

با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان طی مراسمی از تعداد ۳۲۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان راور که موفق به کسب رتبه برتر در سی و پنچمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی و فرهنگی، هنری دانش آموزی شده بودند تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۰۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان طی مراسمی از تعداد ۳۲۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان راور که موفق به کسب رتبه برتر در سی و پنچمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی و فرهنگی، هنری دانش آموزی شده بودند تجلیل بعمل آمد.
مهدی نخعی مدیرآموزش و پرورش شهرستان راور در این رابطه اعلام کرد: در همایش سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامیی دانش آموزان شهرستان راور ۱۷ رتبه برتر استان و ۱۰ رتبه برتر هنری و نمایشی در قالب گروه های سرود و تئاتر دانش آموزی را به خود اختصاص دادند.
شایان ذکر است: در این همایش از برگزیدگان جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی در سطح شهرستان و استان، نفرات برتر جشنواره قالیچه دانش آموزی، برگزیدگان مسابقات آزمایشگاهی و المپیاد های دانش آموزی و نفرات برتر آزمون پیشرفت تحصیلی و همچنین دبیران و معلمان راهنما تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار