محیطی مناسب برای رشد و توسعه استان و ایجاد رغبت در افراد برای مهاجرت به استان و افزایش جمعیت در جامعه را فراهم نماییم.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در اولین جلسه کارگروه تخصصی آمایش سرزمین گفت: برای دستیابی به پیشرفت، توسعه و افزایش بهره وری در جامعه باید بر مبنای سند آمایش سرزمین حرکت کنیم و به اجرای دقیق این سند در کشور نیازمندیم.

اسداله درویش امیری افزود: باید در تدوین سند آمایش سرزمین مبانی، چارچوب ها و جهت گیری های اصلی توسعه تعریف شود.

وی اظهار داشت: ضروری است برنامه ریزی های لازم جهت اجرای سیاست ها و خطوط کلی پیشرفت در جامعه صورت پذیرد و مسئولان نیز باید بر روی به روز رسانی آمار آن متمرکز شوند.

استاندار زنجان تصریح کرد: با توسعه بر مبنای آمایش سرزمین می توان به بازار های جهانی در زمینه های مختلف دست یافت که در این میان رعایت استانداردهای تولیدی که جهانیان می خواهند، باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

اسداله درویش امیری افزود: از دستگاه های اجرایی انتظار می رود برای تدوین سند آمایش سرزمین، برنامه های عملیاتی و راهبردهای توسعه ای مناسبی ارائه دهند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه متمرکز شدن به اجرا و تدوین سند آمایش سرزمین از سوی دستگاه های اجرایی ضروری است، اظهار داشت: با انجام مطالعات تخصصی، باید محور توسعه استان مورد توجه قرار گیرد تا شاهد تصمیمات و اقدامات موثر، پایدار و منطقی در راستای توسعه جامعه باشیم.

استاندار زنجان گفت: باید محیطی مناسب برای رشد و توسعه استان و ایجاد رغبت در افراد برای مهاجرت به استان و افزایش جمعیت در جامعه را فراهم نماییم.

اسداله درویش امیری افزود:با فراهم نمودن زیر ساخت ها و ظرفیت ها، دستیابی به رشد اقتصادی، تولید رو به رشد و ایجاد اشتغال، زمینه جذب و افزایش جمعیت فراهم می شود.

ارسال نظرات