فرمانده سپاه اسکو در جمع فرماندهان پایگاه های این ناحیه با بیان اینکه سپاه براي انقلاب جان و خون داده و اگر لازم باشد باز هم براي اقتدار كشور و انقلاب جانفشاني خواهد كرد، اظهار داشت: در حادثه تروريستي اخير نیز سپاه نشان داد که همچنان به اصول و ارزش ها انقلاب وفادار است.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۴۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: بر سر اصول و خط قرمز ها با كسي تعارف ندارد و با وارد كنندگان خدشه به امنيت ملي و ارزش ها مماشات نمي كند و از بدو پيروزي انقلاب سپاه هم پا و همراه انقلاب بوده و انقلاب را از گردنه ها و خطرات زيادي عبور داده است.

وی با اشاره به اینکه تهديدات هميشه وجود دارد و جريان های معاند، مغرض و گروهك هاي تكفيري سلفي كه از نظام جهوري اسلامي سيلي خورده اند منتظر فرصت هستند تا به انقلاب ما ضربه بزنند، اظهار داشت: حادثه تروریستی اخیر به مسئولان يادآوري کرد كه نبايد به خاطر برخي مسايل سياسي و انتخاباتي اقتدار و قدرت نظام را خدشه دار كرد.

رشیدی حادثه تروريستي هفته گذشته در حرم حضرت امام خمینی(ره) و مجلس شوراي اسلامي را زنگ هوشياری براي مسئولان و متوليان كشورمان بوده و از جهات مختلفي قابل تحليل و بررسي است.

ارسال نظرات