خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ، فرصت تجدید بندگی است، ابراز داشت: از دستاوردهای بزرگ این ماه؛ توبه و انابه و بازگشت به سوی خدا است.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۳۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
ماه رمضان، فرصت تجدید بندگی/ توبه از دستاوردهای بزرگ ماه رمضان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در ضیافت افطاری باحضور ایتام و خانواده های آنها که به همت سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار داشت: ماه رمضان، ماه ذخیره سازی تقوا، فصل نوسازی و خودسازی و بهار انس با خدا است .

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای دور ماندن از کبر، غرور، خود بزرگ بینی، فساد و ... و هرچه نزدیک‌تر شدن به پروردگار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ، فرصت تجدید بندگی است، ابراز داشت: از دستاوردهای بزرگ این ماه؛ توبه و انابه و بازگشت به سوی خدا است .

وی تصریح کرد: ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف ترین ماه های سال است، در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می شود .

شیرزادی گقت: روزه داری یکی از مهمترین مصادیق بندگی است که از اذان صبح تا اذان مغرب صورت می گیرد که البته روزه داری نیز آدابی دارد .

وی اظهار داشت: پیامبر(ص) به جابر فرمود ای جابر، در ماه رمضان هرکسی روز آن را روزه بدارد و جزئی از شبش را به عبادت بپردازد و زبانش را حفظ کند همان طور که از این ماه خارج می شود از گناهان خویش خارج می شود ، جابر عرض کرد ای رسول خدا(ص) این حدیث چه زیباست و رسول خدا(ص) فرمود و رعایت شروط آن چه سخت است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: براین اساس چشم چرانی، نگاه به مناظر شهوت انگیز، رعایت نکردن حجاب، دروغ، تهمت، غیبت، آزار و اذیت دیگران، عدم صداقت در معامله، برخورد ناشایست با ارباب رجوع و اموری از این دست، آثار ارزشمند عبادت و روزه داری در ماه مبارک رمضان را نابود می سازد و یا به حداقل می رساند و آدمی را مشمول کلام پیامبر(ص) می سازد که می فرمایند «بسا روزه داری که بهره اش از روزه گرسنگی و تشگی است و بسا شب زنده داری که بهره او از عبادت شبانه فقط بی خوابی است ».

ماه رمضان، فرصت تجدید بندگی/ توبه از دستاوردهای بزرگ ماه رمضان است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات