زارعی گفت: انجام چنین حرکاتی مطمئنا دانشگاه را به سمت دوقطبی شدن پیش می بردو این اقدام رئیس جمهور نشان داد وی از منتقدینی که ایشان را با محک و شاخص های حضرت امام رضوان الله تعالی علیه نقد کنند احساس نگرانی میکند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۲۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "یاسر زارعی" دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویانن دانشگاه ایلام،در خصوص عدم دعوت از اتحادیه ها و تشکل های اصیل دانشجویی در افطاری رئیس جمهور با دانشجویان با بیان اینکه این حرکت آقای روحانی با واکنش دبیرکل های تشکل های انقلابی مواجه شده است، گفت: گویا هنوز آقای روحانی در دوران رقیب هراسی خودش به سر میبرد.

زارعی اضافه کرد: به نظر می رسد با این برخورد در صدد بودند به نحوی آن نقد های اساسی و کاملا منطقی که از جانب تشکل های انقلابی در دیدار با رهبری به ایشان وارد شد را تلافی کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام، تصریح کرد: انجام چنین حرکاتی مطمئنا دانشگاه را به سمت دوقطبی شدن پیش می بردو این اقدام رئیس جمهور نشان داد وی از منتقدینی که ایشان را با محک و شاخص های حضرت امام رضوان الله تعالی علیه نقد کنند احساس نگرانی میکند. وی در ادامه اظهار داشت: قطعا با این حرکات مبتدیانه فقط سعی دارند صورت مسئله را پاک کنند که البته در این مورد هم کاری از پیش نمیبرند تشکلهای انقلابی در هر نقطه از کشور و در دانشگاهها بیش از پیش برای غلبه گفتمان انقلاب تلاش میکنند.

ارسال نظرات