حسینی گفت: اساتید می توانند با شناختی که از عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی دارند ضمن هدایت گری نسل جوان و دانشجو در تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی نقش بسیار کلیدی را ایفا نمایند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۲۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج اساتید استان و با هدف آسیب شناسی و بررسی مشکلات انتخابات در استان ایلام، نشست بصیرتی با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و اساتید صاحب نظر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان در سالن جلسات هتل زاگرس برگزار شد.

سردار حسینی در این نشست ضمن اهمیت دانستن نقش اثرگذار اساتید درروشنگری و بصیرت افزایی دانشجویان اظهار داشت:اساتید می توانند با شناختی که از عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی دارند ضمن هدایت گری نسل جوان و دانشجو در تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی نقش بسیار کلیدی را ایفا نمایند.

وی ضمن تأکید بر بهره گیری تفکر و اندیشه بسیج در عملکردهای اساتید و جامعه دانشگاهی بیان کرد:حضور مؤثر در زمینه های تولید علم، و تلاش در راستای تقویت و رشد علمی کشور از دو منظر کیفی و کمی، تربیت دانشجویان انقلابی و مقابله با جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین وظایفی است که مقام معظم رهبری بر دوش اساتید بسیجی نهاده‌اند و انتظار می‌رود با حرکت در این مسیر، رفع نقاط ضعف و تقویت اقدامات اثرگذار و مثبت شاهد تحقق مطالبات رهبری در دانشگاه هاباشیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان داشتن بصیرت و بینش سیاسی و دینی را از شاخصه های اساتید بسیجی و انقلابی عنوان و بیان کرد:اساتید بسیجی باید با داشتن آگاهی سیاسی و علمی و اشرافیت بر مسائل جامعه از ایجاد تردید و القائات نادرست به قشر دانشجو که امروز در فضای مجازی به وفور دیده می شود خودداری کنند.

ارسال نظرات