خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود به اتفاق فرمانده سپاه و برخی مسئولین با حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی از برخی خانه های نیازمندان این محله بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۷۲۹۰۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و برخی از معاونین به اتفاق فرمانده سپاه شاهرود و اعضا شورای محله اسلامی با حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود از برخی خانه های نیازمندان این محله اسلامی بازدید نمودند.

در این بازدید که بعد از افطار انجام شد مسئولین با حضور در برخی منازل نیازمندان محله از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدند.

در این بازدید شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی گزارشی از روند برنامه ها و کارهای انجام شده ارائه نمودند.

لازم به ذکر است در هفته قبل نیز معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مسئولین در این محله اسلامی جلسه ای برگزار کردند و مشکلات این شهرک را بررسی نمودند.

محله اسلامی شهرک شهید بهشتی جزو محله های آسیب پذیر و حاشیه شهر شاهرود است که از سال 95 به همت کارگروه محله اسلامی سپاه جزو طرح محله اسلامی قرار گرفت و شورای محله اسلامی در این شهرک تشکیل و با نیازسنجی و ورود خودجوش مردم این شهرک و هدایت های شورای محله اسلامی با همکاری سپاه تاکنون برنامه ها و طرح های مختلفی انجام شده است و امیدواریم با حضور مسئولین و متولیان این امر ادامه دار شود.

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان در بازدیدی که از این شهرک داشتند مسئولین را شرمنده در مقابل مردم بیان کرده و از دست اندرکاران و متولیان شهرستان خواستند این شهرک را دریابند.

خاطر نشان می شود در استان سمنان هشت محله اسلامی تعریف شده که دو محله اسلامی در شهرک شهید بهشتی و ولیعصر(عج) شاهرود قرار دارد که با تشکیل شورای محله اسلامی معضلات و مشکلات و آسیب های این دو محله اسلامی احصاء شده و در صدد برطرف نمودن آنها با حضور مسئولین شهرستانی و استانی پیگیری می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها