خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای طرح «پیوند آسمانی» از برنامه‌های منسجم پایگاه آمنه(س) همدان

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان گفت: اجرای طرح «پیوند آسمانی» با محوریت ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج های آسان، کم‌هزینه و پایدار از برنامه های منسجم و هدفمند پایگاه است که در طول سال به صورت مداوم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۶۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجراي طرح «پيوند آسماني» اظهار داشت : با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر امر ازدواج و تشکیل خانواده متاسفانه شاهد افزایش سن ازدواج و بی رغبتی جوانان نسبت به این امر مقدس هستیم که آسیب های اجتماعی خاصی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه عوامل اقتصادی یکی از مهمترین عوامل بالا رفتن سن ازدواج و از مشکلات و دغدغه های جوانان برای امر ازدواج است، عنوان کرد: باید با الگوسازی و فرهنگ سازی در راستای ازدواج آسان این مشکل رفع شدهو از آسیب های اجتماعی که به سبب افزایش سن ازدواج ایجاد می‌شود، جلوگیری کرد.

فرمانده پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با تاکید بر لزوم ترویج و تسهیل فرهنگ ازدواج آسان افزود: این اقدام زمینه و بسترساز مناسب برای تشویق جوانان به امر ازدواج است.

وی تصریح کرد: پایگاه حضرت آمنه(س) در راستای ساماندهی کمک های مردمی اقدام به تامین جهیزیه برای خانواده های نیازمند و کم کردن دغدغه‌های آنان کرده است.

اسدیگفت: اجرای طرح «پیوند آسمانی» با محوریت ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج های آسان، کم‌هزینه و پایدار از برنامه های منسجم و هدفمند پایگاه است که در طول سال به صورت مداوم اجرا می‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از اجرای برنامه «پیوند آسمانی» توسط پایگاه از تامین 6 قلم جهیزیه کامل برای نوعروسان خانواده های نیازمند در سال 95 خبر داد و بیان داشت: در سال جاری اولین قلم جهیزیه برای نوعروس نیازمند با کمک خیرین طی چند روز گذشته تامین شد.

فرمانده پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها این پایگاه در کنار تهیه جهزیه، تبلیغ و تشویق جوانان به ازدواج آسان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی و مشاوره قبل و بعد از ازدواج کرده است.

وی یادآور شد: امیدواریم این سنت حسنه در جامعه تسری و فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها و ترویج ازدواج آسان تحقق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات