خبرهای داغ:
دبیر جبهه پایدرای همدان لازمه حفظ دین را در عدم غفلت از دشمنان دانست و گفت: ضرورت شناخت و مبارزه با دشمنی که اکنون به ما نزدیک شده و تا خانه های ما نفوذ کرده، بیش از پیش احساس می شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۳۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
لازمه حفظ دین عدم غفلت از دشمنان است/ دشمن در روش تزویر با لباس دیانت وارد می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در مراسم افتتاحیه جوانه های صالحین پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به ضرورت شناخت شیوه های مبارزه با دشمن اظهار داشت: شناخت دشمنی دشمن از شناخت خود دشمن مهم تر است.

وی لازمه حفظ دین را در عدم غفلت از دشمنان دانست و بیان داشت: ضرورت شناخت و مبارزه با دشمنی که اکنون به ما نزدیک شده و تا خانه های ما نفوذ کرده، بیش از پیش احساس می شود.

دبیر جبهه پایداری همدان در تشریح شیوه و روش های مبارزه دشمن با بیان اینکه به اقتضای شرایط زمانی شیوه‌های مبارزه و دشمنی متفاوت است، افزود: وقتی دشمن با جمعیتی ترسو روبرو باشد از این شیوه استفاده می کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و فرمان «آتش به اختیار عمل کردن» تاکید کرد: زمانی که سیستم تصیم‌گیری مسئولین دچار اختلال و مغز آنها تعطیل می شود، نفوذ تروریست‌های فرهنگی غرب‌گرا در نهادهای فرهنگی زیاد می‌شود که برای جلوگیری از این موارد باید جوانان و فرهیختگان بدون نیاز به فرمان با تشخیص خود با هرنوع اقدام فرهنگی و فکری علیه غرب‌گرایی وارد عملیات شوند.

* دشمن در روش تزویر با لباس دیانت وارد می شود

فلاحی در بیان شیوه تزویر مبارزه دشمن، با بیان اینکه تزویر باطلی است که حق جلوه داده می شود، گفت : این شیوه همان حیله‌گری است که معاویه نیز در جنگ با امام حسن(ع) از این راه وارد شد.

وی در همین خصوص با اشاره به اینکه در این روش دشمن با لباس دیانت وارد می شود که مبارزه کردن با این دشمن حیله گر و دور سخت است، اضافه کرد: در این روش دشمن آشکارا به جنگ جبهه حق نمی‌آید اما این جبهه را نیز قبول ندارد و به ترتیب با رقیب‌هراسی، رقیبان خود را از صحنه خارج می کند که برخی کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری دست به چنین کاری زدند.

دبیر جبهه پایداری همدان عنوان کرد: این در حالی است که برخی‌ها با وجود اتمام انتخابات باز هم دست از رقیب هراسی برنداشته اند و این اقدامات را چنین تعبیر می کنند که چون فلان کاندیدای ریاست جمهوری رأی نیاورده دست به چنین اقدامی زده است؛ باید به آنها گفت رقیب هراسی به چه قیمت ؟! این همان کار معاویه است.

وی با بیان اینکه بر هر میزان که ماهواره در خانه‌ها افزوده شده به همان میزان فکر وتصمیم‌گیری از شبکه های آمریکایی و بی بی سی تأثیر می‌گیرد، عنوان کرد: برخی افراد حرف را از جبهه حق نمی شوند و از دشمن می شوند، و مرجع فکری آنها در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی آنها بی بی سی است.

فلاحی ادامه داد: این‌ها همان افرادی هستند که چشم و گوش خود را در اختیار این شبکه ها قرار داده و تصمیم گیری خود را بر مبنای تصمیم‌گیری آنها دارند و هر حرفی که این شبکه‌ها به میان می آورند باور می کنند بدون آن که تحلیلی برای آن داشته باشند که این نیز از شیوه های تزویر مبارزه دشمن است که بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات ریاست جمهوری شبکه‌های بی بی سی از کاندیدایی به عنوان قاتل نام برد، گفت: در داخل افرادی که فکر و تصمیم آنها در گرو این شبکه ها بود این را باور کردند بدون آنکه تحلیلی بر آن داشته باشند.

* اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند

دبیر جبهه پایداری همدان با اشاره به حمله تروریستی به تهران با بیان اینکه داعش مسئولیت اقدام تروریستی تهران را بر عهده گرفت، افزود: وزارت اطلاعات نیز با اطلاعات افراد ترویست را منتشر کرد که مشخص شد آنها جزو تیم‌های داعش بودند که در موصل نیز عملیات‌هایی را انجام داده بودند.

وی ادامه داد: تیم‌های تروریستی در داخل دستگیر شده اند و وقتی از آنها سوال می شود که چرا وارد جنگ با ایران شده اید در پاسخ می گویند که ایران یهودی است وقتی به آنها گفته می شود چرا با وجود اینکه اسرائیل یهود است با آنها وارد جنگ نشده اید می‌گویند این را به ما نگفته اند این نشان می هد که از خود تحلیل ندارند.

فلاحی با تاکید اینکه در جریان حمله تروریستی به تهران سرداران رده اول سپاه در محل حادثه حاضر شدند و بیشترین هزینه را در مقابله با این حمله سپاه داد و در این راه چند شهید تقدیم کرد، گفت: افرادی که در داخل فکرشان در اختیار آمریکا و اسرائیل بود مقصر حمله ترویستی تهران را سپاه پاسداران دانستند، که این افراد همان طوطیانی هستند که طوطی وار سخنان اسرائیل و صهیونیست را بدون تحلیل تکرار می کنند و از خود تفکری ندارند.

وی در تشریح شیوه تهدید مبارزه دشمن با بیان اینکه در این روش ابزار دشمن بسیار است، گفت: این مرحله ممکن است به صورت مستقیم توسط دشمن و یا در اکثر مواقع به صورت غیر مستقیم توسط عناصر استحاله شده دشمن همچون برخی اساتید، روحانیون و مسئولین کشوری که به ظاهر مذهبی هستند، صورت گیرد.

دبیر جبهه پایداری همدان تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند که آن را مرهون مدیریت و رهبری امام خامنه‌ا ی(مدظله العالی) و رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم در هزار کیلومتر دورتر از مرزها است.

*ضرورت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه

وی اضافه کرد: امروز اسرائیل نیز به اقتدار ایران اعتراف می کند اما عناصر استحاله شده دشمن با تحقیر و کنایه زدن دل ملت را خالی و عزت، اقتدار، امنیت و توسعه کشور را نادیده می گیرند.

فلاحی با بیان اینکه این عناصر در روش تزویر بنا به درخواست دشمن اقتصاد کشور را به چالش می کشند که اقتصاد سرشار از مشکل است، تاکید کرد: مشکل اقتصاد حقوق نجومی بگیران است که آنها را سرمایه نظام می دانند.

وی گفت: مشکل اقتصادی ما این ویژه خواری، رانت خواری‌ها و قاچاق است که سبب رکود تولید و بیکاری کارگران می شود.

دبیر جبهه پایداری همدان اضافه کرد: مشکل اقتصاد ما این است که بازرسی در کشور صفر است و کسانی که در بالاترین سمت کشوری قرار گرفته اند بیت المال را به هر قیمتی سوء استفاده می کنند و اقتدار را زیر سوال می برند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری که «برخی افراد در داخل در روزنامه ها آمریکا را بزک می کنند و آن را خوب جلوه می‌دهند» در واکنش به اظهارات برخی سران کشور که آمریکا کدخداست و برای حل مسائل اقتصادی باید با آنها وارد مذاکره شد، گفت: این افراد چون نمی خواهند حقیقت را ببیند و در راه صحیح نیستند خدا بر دلهای آنها مهر زده بنابراین امریکا را کدخدا می‌دانند.

فلاحی تطمیع را به عنوان یکی دیگر از شیوه های جنگ دشمن دانست و بیان داشت: انسان‌هایی که اهل دنیا باشند از این شیوه فریب می خورند و برای شخصی هم که مادیات دراختیار آنها می گذارد دست به هر کاری می زنند و مهم نیست که طرف حق است یا ناحق که معمولا این پول ها کثیف است.

وی در پایان ضمن تاکید بر آگاهی بخشی مردم یادآور شد: ما باید با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم کنیم تا ولی خدا مدیریت جهان را به دست بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات