در گردهمایی سبک زندگی اسلامی مطرح شد؛

ترویج سبک زندگی قرآنی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان

مسئول امور روحانیون سپاه روح‌الله گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی مهم‌ترین راهکار برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است که رهبر عظیم الشان انقلاب هم به این موضوع اشاره داشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۱۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمودزاده مسئول امور روحانیون سپاه روح‌الله در گردهمایی سبک زندگی اسلامی که با موضوع تربیت رفتاری در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله و با حضور فرماندهان، مسئولین و در حسینیه ثارالله پادگان امام علی(ع) برگزار شد نماز اول وقت را کلید حل مشکلات دانست و گفت: خداوند در آیه 153 سوره بقره می‌فرماید «واستعینوا بالصبر والصلاة» یعنی در گرفتاری‌ها ‏از صبر و نماز کمک بجوئید.

وی افزود: توجه به این واقعیت که همه از او هستیم این درس را به ما مى‌دهد که از زوال نعمت‌ها هرگز ناراحت نشویم، چراکه همه این مواهب بلکه خود ما تعلق به او داریم، یک روز مى‌بخشد و روز دیگر مصلحت مى‌بیند و از ما باز مى‌گیرد و همه این‌ها وسیله‌اى است براى پیمودن مراحل تکامل توجه به این دو اصل اساسى اثر عمیقى در ایجاد روح استقامت و صبر دارد.

مسئول امور روحانیون سپاه روح‌الله با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: تغییر سبک زندگی یک کشور یعنی تغییر آداب، رسوم و فرهنگ یک ملت و تبدیل نمودن افراد آن کشور به مقلدان سبک و فرهنگ القایی توسط تغییر دهنده است و این شکست همه جانبه در مقابل دشمن محسوب می‌شود که عزت و سرافرازی یک ملت را نابود می سازد.

حجت‌الاسلام محمودزاده با اشاره به با راهکارهایی درخصوص اصلاح سبک زندگی به اهمیت سبک‌های تمدن اسلامی در رشد و تعالی انسان‌ها از جهت مادی و معنوی پرداخت و گفت: زندگی ایرانی بر اساس و پایه‌های دینی و اسلامی استوار است و همواره بر این مسیر نیز اصرار دارد، فرد مسلمان دارای غیرت دینی، در دفاع از تمامیت ارضی، میهنی و غیرت در ناموس است.

وی افزود: ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی مهم‌ترین راهکار برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است که رهبر عظیم الشان انقلاب هم به این موضوع اشاره داشته‌اند و باید برای نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه اسلامی همت مضاعف داشت.

مسئول امور روحانیون سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: برای اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی باید با حمایت و پیروی از فرمایشات امام خامنه ای در ترویج سبک زندگی اسلامی،ساده زیستی و عمل به فرهنگ مقدس حجاب و عفاف فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار