خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

مسئولین، کشور را بر اساس اسلام ناب اداره کنند/ از تشر آمریکایی ها نترسند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: عده ای می خواهند مشکلات اقتصادی مان را با تکیه بر غرب حل کنند این بزرگترین جفای به نظام اسلامی و دوری از فرهنگ اسلام ناب است.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در عصر غیبت امام عصر(عج) تکلیف بر ما مشخص است و مردم باید در حوادث سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به کسانی رجوع کنند که بر اساس روایات حکم می کنند.

وی عنوان کرد: با نگاه به روایات و اسناد مربوط به حوزه امامت و ولایت ، ولایت فقیه را نائب امام زمان(عج) می دانیم و ایشان از سوی امام عصر همه اختیارات را در اداره جامعه اسلامی دارند که خداوند مجرای آن احکام را مشخص کرده است.

نوفرستی با بیان اینکه در ایجاد هر حاکمیتی سه عنصر نقش اساسی دارند افزود: اول عصر دین که نظام ما جمهوری اسلامی است و ما بر اساس ارزش های اسلامی قیام کردیم و دوم مردم هستند که وقتی لبیک گفتند و به میدان آمدند زمینه برای شکل گیری حکومت اسلامی مهیا می شود.

وی ادامه داد: عنصر سوم رهبری است که مردم بر اساس فرهنگ اسلام ناب رهبری الهی خودشان را یاری کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه این افتخار ما است که 38 سال است در سایه حکومت اسلامی زندگی می کنیم افزود: مردم و رهبری تکلیف دارند که انقلاب را حفظ کنند زیرا هر کس سرمایه ای بدست آورده آسان از دست نمی دهد.

وی با بیان اینکه رهبری نظام چراغ هدایت و سرمایه انقلاب اسلامی هستند ابراز داشت: مردم و رهبری حاضر نیستند اجازه دهند کا استکبار جهانی و دشمنان در غرب و شرق و ایادی آنان در بدنه نظام نفوذ کرده و نظام را ساقط کنند.

نوفرستی با بیان اینکه امروز آمریکا و غرب به شدت از انقلاب ملت ایران عصبانی هستند و با تمام توان به دنبال ریشه کن کردن این شجره طیبه هستند گفت: استکبار جهانی از اول انقلاب سعی کردند با نفوذ در بدنه نظام، نظام را از بین ببرند یا نگذارند کارآمدی لازم را داشته باشد و الگویی برای جهان شود .

وی با اشاره به اینکه دشمن کار می کند و رهبری نور افشانی و توطئه های دشمنان را افشاگری می کنند تصریح کرد: بعضی از مسائلی که به صورت پنهان یا از روی جهل از عوامل استکبار مشاهده شد قانون2030 بود که در یونسکو امضا کردند و صراحتا اعلام می شود که قوانین ضد اسلام را اجرا می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه اعلام رهبری در مورد این سند جانب داری از دین خدا و انقلاب اسلامی است افزود: در این سند آمده است که "هر گونه تعلیم حقوق دینی خلاف حقوق بشر است" که این تعهد ضد خدا، قرآن و نظام اسلامی است .

وی اظهارداشت: آیا با وجود مسائل ضد اخلاقی که در سند 2030 آمده است رهبری باید آرام بگیرند و هیچ موضعی نگیرند؟

نوفرستی ادامه داد: از توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان توجه به اقتصادمقاومتی و تکیه بر جوانان است.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب به مسئولین که نگاهتان به غرب نباشد و از تشر آمریکایی ها نترسید گفت: مردم مقاوم هستند اگر می ترسند هم به پای مردم نگذارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مردم باید بصیرت داشته باشند کسانی که می خواهند بر ضد توصیه ها و تاکیدات رهبر انقلاب عمل کنند بر گرده جامعه اسلامی سوار و حکومت کنند عوامل غرب هستند.

وی اضافه کرد: تمام اختیارات در نظام اسلامی بر عهده ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) است و رئیس جمهور در نظام اسلامی برطبق آنچه در قانون اساسی تعریف شده به واسطه رای مردم چهار سال از سوی رهبری حکم تنفیذ می گیرد و بخشی از اختیارات در اجرای قوانین را در کشور برعهده می گیرد.

نوفرستی تصریح کرد: چرا و بر اساس چه قاعده ای باید در کشور اسلامی تفاوت بین حداقل و حداکثر حقوق ها هفت برابر باشد . این تفکر سرمایه داری جامعه را نابود می کند.

وی عنوان کرد: در عرصه سیاسی و بین المللی باید وجهه نظام اسلامی عزتمند باشد و برجام را بر اساس منافع ملی و با ابهت پیش ببرند نه از روی ترس از تشر آمریکا و غرب.

نوفرستی ادامه داد: فلسفه حکومت الهی برای مقابله با طاغوت است و نباید برای حل مشکلات اقتصادی خودمان را وابسته به غرب کنیم و بدانیم که به طور یقین اگر بر آموزه های اسلام و مکتب اهل بیت علیهم اسلام تکیه بزنیم مشکلات اقتصادی ما قطعا حل می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) تصریح کرد: عده ای می خواهند مشکلات اقتصادی مان را با تکیه بر غرب حل کنند این بزرگترین جفای به نظام اسلامی و دوری از فرهنگ اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه اساس حرکت ما اسلام است گفت: مردمی که انقلاب کردند برای اسلام نه برای مسائل اقتصادی پس مسئولین باید بر اساس اصول اسلامی حرکت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را به پیش ببرند.

نوفرستی ادامه داد: این خیلی مهم است و امنیت ملی ما را تضمین می کند که همه مردم برای حضور در انتخابات احساس تکلیف کردند و به صحنه آمدند و به نظام اسلامی رای اعتماد دادند.

وی بیان داشت: طرفداران کاندیداها به میدان آمدند و شاهد رقابتی سالم و با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات بودیم این عزت و افتخار برای انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها