مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح:
حجت الاسلام آقابابایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح گفت : امام خمینی در راستایی قدم بر می داشت که مورد رضای خداوند عالم بود و تنها خدا را در نظر داشت وتمام کارها و اعمال او خالصانه و مخلصانه بود .
کد خبر: ۸۸۷۲۷۱۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام آقابابایی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح  گفت: ارتحال امام عزیز حقیقتا سوگ بسیار سنگینی است برای ایران و همه مسلمین جهان و تحمل چنین سوگی بسیار سخت است.
آقابابایی ادامه داد:امام تنها خدا را در نظر داشت و تمام کارها و اعمال او خالصانه و مخلصانه بود و همانگونه که خود فرموده بودند در تمام زندگی از هیچ چیز و هیچ کسی جز خداوند متعال نترسید. این جمله ی بسیار سنگینی است که هر کسی نمی تواند چنین ادعایی کند. همانطور که در لحظات آخر زندگی از دلی آرام و ضمیری مطمئن سخن گفتند.
وی افزود: امام خمینی در راستایی قدم بر می داشت که مورد رضای خداوند عالم بود و خداوند هم با چنین اشخاص مومن این چنین معامله می کند و وی تصریح کرد: پروردگار متعال را شاکریم که پس از ارتحال امام، رهبری جامعه بر دوش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) قرار گرفت که همان ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) را دارد.
آقابابایی با توجه به سالروز 15 خرداد نیز گفت: تقارن سالروز 15 خرداد با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم چرا که همانطور که این ماه، ماه نزول برکات و خیرات است و رحمت الهی در این ماه نازل می شود، قیام خونین 15 خرداد نیز در سال 42 با کفن پوش شدن مردم ورامین و برخی شهرهای دیگر سبب به ثمر رسیدن این قیام و مایه ی خیر و برکت و رحمت الهی شد و پس از فرا شاه خائن، کشور به دست فردی لایق و دارای بینش و بصیرت افتاد که مردم به داشتن چنین رهبری افتخار می کردند.

وی ادامه داد: مردم برای رسیدن به هدف خود تا پای جان استقامت کردند و با اتکای به خداوند قیام کرده و تمام تکیه و اعتماد آنها به پروردگار عالم بود و با اینکه می دانستند ممکن است در این راه کشته شوند کفن پوشیده و بر ضد رژیم شاهنشاهی قیام کردند. رژیم طاغوتی هم با به شهادت رساندن آنها جویی از خون راه انداخت و اگرچه مردم به شهادت رسیدند اما شهادت آنها سبب نجات یافتن کشور از دست شاه خائن و عمال آن شد.


ارسال نظرات