خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان جنوبی تا آخرین روز 36 نفر در مرکز آموزش مجازی قرآن کریم استان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مومنی مقدم با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و نمایشگاه قرآن هرساله در این ماه عزیز برپا می شود.

وی افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز در این نمایشگاه با برپایی یک غرفه اقدام به ثبت‌نام طرح‌های قرآنی نموده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان داشت: این اداره‌کل بر اساس رسالت تربیت حافظان قرآن کریم، در غرفه نمایشگاه قرآن اقدام به ثبت نام آموزش رایگان حفظ قرآن به صورت مجازی نموده است.

حجت‌الاسلام مومنی تصریح کرد: در این طرح افراد متقاضی پس از ثبت‌نام بر اساس برنامه‌ای که از سوی مرکز حفظ مجازی قرآن به آنان داده می‌شود، به حفظ آیات الهی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان جنوبی تا آخرین روز نمایشگاه، 36 نفر در مرکز آموزش مجازی قرآن کریم استان ثبت‌نام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها