حجت الاسلام سلیمی در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

مسببان ایجاد دوقطبی درجامعه دلسوز مردم نیستند

نماینده مردم محلات گفت: کسانی که اقداماتی را انجام می‎دهند که منجر به ایجاد دوقطبی در جامعه می‎شود قطعا دلسوز مردم و کشور نیستند و این گونه اقدامات آنها آسیب جدی به کشور وارد می‎کند.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی پیرو بیانات امام خامنه‎ای در دیدار مسئولین نظام پیرامون انتخابات  و لزوم  پرهیز از دوقطبی کردن و ایجاد دودستگی در جامعه بیان داشت: یک عده‎ای به دنبال این هستند که رای مردم را مصادره کنند و می‎خواهند مردم را به دو گروه موافق و مخالف تقسیم و در صفوف مستحکم مردم شکاف ایجاد کنند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در سال 59 نیز این اقدام توسط بنی صدر صورت گرفت که امروز بایستی بر روی تحلیل‎های غلط و اشتباه خط بطلانی کشیده شود.

نماینده مردم محلات تاکید کرد: طبق آن چیزی که مقام معظم رهبری تصریح فرمودند اصل این است که مردم چارچوب‏های نظام را قبول داشتند و به نظام انتخاباتی کشور اعتماد داشتند و حضور آنها پای صندوق‎ انتخابات رای به نظام و ایمان داشتن به سازوکارهای قانونی کشور است.

سلیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: کسانی که این‎گونه اقداماتی را که منجر به ایجاد دوقطبی در جامعه می‎شود انجام می‎دهند قطعا دلسوز مردم و کشور نیستند و باید توجه کنند که نباید بین مردم خط کشی ایجاد کرد چرا که این امر آسیب جدی به کشور وارد می‎کند.

ارسال نظرات