سلیمی در گفتگو با «بسیج»:

فرمان آتش به اختیار نشان دهنده انحراف مسئولان فرهنگی در تصمیم گیری هاست

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: اینها نشان می دهد که نوعی کاهلی و تنبلی و انحراف در تصمیمات مسئولان فرهنگی ما وجود دارد به همین خاطر رهبر معظم انقلاب تعبیر آتش به اختیار را به کار بردند.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۶۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و فرمان آتش به اختیار گفت: این تعبیری که رهبر معظم انقلاب به کار بردند نشان می دهد که متولیان امر و مسئولان به وظیفه خودشان عمل نکرده و کم کاری کرده اند.

وی با بیان اینکه مسئولان مسیر را اشتباه پیموده اند افزود: مسئولان حتی آدرس غلط به جامعه داده اند و اینها نشان می دهد که نوعی کاهلی و تنبلی و انحراف در تصمیمات مسئولان فرهنگی ما وجود دارد به همین خاطر رهبر معظم انقلاب تعبیر آتش به اختیار را به کار بردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست اظهار داشت: آتش به اختیار یعنی حالا که خلأ جدی در مسائل فرهنگی وجود دارد تصور نکنیم که در بالا ها یک عده ای در حال تصمیم گیری درست هستند و خود دانشجویان و جوانان انقلابی و کسانی که دغدغه فرهنگی دارند ورود پیدا کنند و این بار زمین مانده را بلند کنند.


ارسال نظرات