خبرهای داغ:
مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند خبر داد
مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: تابستان امسال دو گروه جهادی در تیرماه به مناطق محروم سربیشه اعزام خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۲۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

صادقی مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: تابستان امسال دو گروه جهادی یکی برادران و یکی خواهران در تیرماه به مناطق محروم اعزام خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: هر گروه حدودا 20نفره هستند که در زمینه عمرانی ، فرهنگی، شناسایی فرصت های اشتغال زایی در روستاها و غیره با هدف رفع محرومیت و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردمان عزیز روستانشین و مرزنشینان سلحشور دهستان درح از توابع شهرستان سربیشه اعزام و خدمت رسانی خواهد شد .

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند افزود: انشاالله که شاهد روزی باشیم که روستاهای کشور قطب مراکز تولیدی باشند و مردم عزیزمان از فقر و مشکلات معیشتی و اقتصادی زجر نکشند .

وی تصریح کرد: از دولت مردان بزرگوار خواهشی که دارم این است که کمی به فکر مشکلات کشور از جمله اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و... باشند نه اینکه به بفکر تفرقه افکنی و اهداف خاص خودشان باشند .

صادقی ادامه داد: مشکلات مردم با آمار و ارقام حل نشده و نخواهد شد، باید کمر همت را محکم ببندیم و سایه استکبار و تحریم ها از کشورمان بزداییم و برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشیم .

وی بیان کرد: جهت ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه نمایید و یا مشخصات خودتان را به ای دی @basij_jahadi بفرستید.

 
خدمت رسانی 2 گروه جهادی، تیرماه در دهستان درح 

ارسال نظرات
پر بیننده ها