امام جمعه بجستان:

داعش فقط یک اسم بیش نیست/ ما داعش و آمریکا را یکی می‌دانیم

امام جمعه بجستان اظهار داشت: ضمن اشاره به جنایات داعش در ایران گفت: داعش فقط یک اسم بیش نیست؛ ما داعش و آمریکا را یکدست و یک نام می‌دانیم و این برای ما اثبات‌شده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۶۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین وحیدی در شورای اداری شهرستان بجستان که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ۱۲ رمضان در تهران اظهار کرد: حضور پرمعنا و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی را خدمت تمامی مردم این ملت تبریک عرض می‌کنیم و از طرفی دیگر عرض تسلیت بابت شهادت چند تن از عزیزانمان در پایتخت راداریم.
 
وی ادامه داد: داعش فقط یک اسم بیش نیست؛ ما داعش و آمریکا را یکدست و یک نام می‌دانیم و این بر دو مبنای که اثبات‌شده می‌گوییم.
 
امام‌جمعه بجستان اذعان کرد: مبنای اول این است که داعش می‌گوید همه باید یکرنگ من باشند و این همان حرف خاصه آمریکاست که می‌خواهد همه یکرنگ او باشند و مبنای دوم این‌که داعش شعار همه باهم را قبول ندارد بلکه داعش شعار همه با من را به سر می‌کشد و این شعار هم همان حرف آمریکاست.
 
امام‌جمعه بجستان ویژگی دیگر داعش را قداره‌بندی، زورگویی و چاقوکشی دانست که خصوصیت امریکا هست و گفت: امریکا و اسرائیل و عرب‌های مرتجع منطقه نیز داعش می‌باشند و مبارزه با داعش جز مبارزه با امریکا امکان‌پذیر نیست.
 
حجت‌الاسلام وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهم از این ماه که به‌زودی می‌گذرد استفاده کامل از برکات آن را ببرید.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها