استاد عزیزی گفت: زندگی افزاد همیشهبدون مشكل نیست،اگر میبینید كسی در زندگی اش مشكلی ندارد، حتما شما از مشکلات او خبر ندارید و این تنها ظاهر زندگی دیگران است.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۵۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، نهضت روشنگری بامحوریت خانواده فاطمی با حضور 250 نفر از خواهران در پایگاه شهید کثیری با سخنرانی دکتر عزیزی برگزار شد.

همیشه شاکر باشد /هیچ گاه زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید

دکتر عزیزی در این مراسم اظهار داشت: زندگیتان را در هیچ زمانی  بادیگران مقایسه نكیند، این کار باعث بر هم خوردن آرامش فردی شما میشود. 

وی افزود: زندگی افزاد همیشه بدون مشكل نیست،اگر میبینید كسی در زندگی اش مشكلی ندارد، حتما شما از مشکلات او خبر ندارید و این تنها ظاهر زندگی دیگران است.

دکتر عزیزی با بیان اینکه قانون زندگی این است كه هركس در زندگی با مشكلاتی مواجه است بیان داشت: اگر زندگی فردی با همسرش خوب است حتما اعضای دیگر خانواده اش با مشکلاتی مواجه هستند و این در زندگی همه افراد سلسله وار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سعی کنیم در زندگی دیگران را قضاوت نکنیم ، استاد فیزیكی بود در سن ٦٣سالگی در كلاس فیزیك درس میداد،گویا در دستش ساعتی صورتی رنگ با قلب بود اما استاد زیر آستین لباسش گذاشته بود تا شاگردانش آن را نببینند ولی از زیر لباس بیرون امدو تمام شاگردان شروع به خندیدن کردندو میگفتند حتما استاد سنش بالا رفته حواسش نیست كه ساعت دخترانه به دست خود انداخته ،در پایان کلاس  یكی از شاگردان به استاد  گفت: همه داشتند به شما میخندیدند، استادگفت مگر كار خنده داری انجام دادم؟ شاگرد گفت استاد ساعتتان ،استاد گویا تازه متوجه شده بود كه ساعتش بیرون اومده،گفت چندسال پیش بادخترم رفته بودیم دریا دخترم گفت بابااینو ببند دستت تامن برم دریا،رفت و دیگر برنگشت، ازاون روز این ساعت در دستم است تا دخترم را فراموش نكنم، شاگرد معذرت خواهی كرد و گفت استاد ببخشید شماراقضاوت كردیم.

این کارشناس باشاره به اینکه باید در تمام شرایط شاکر بود خاطر نشان کرد: در تمام شرایط خداراشاكر باشید و بگویید الحمدالله، از خدا به زور  چیزی را نخواهید، یك فردی بچه میخواست باكلی التماس به خدا گفت كه بچه میخواهم خدا به آن ها بچه داد اما درسن نوجوانی ناخلف شد،پس همیشه شاكرباشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها