رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اعلام اینکه از جمله اتفاقات خوب راه‌اندازی کانال‌های بسیج رسانه در تمامی شهرستان‌های مازندران بوده است که این مهم بزرگ‌ترین ثمر تاریخی در حوزه انسجام‌بخشی رسانه‌ای ما در مازندران بوده است
کد خبر: ۸۸۷۲۴۹۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن افشار اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه در سومین سال از تشکیل آن دچار فرازونشیب‌هایی بوده که در این فرازونشیب‌ها رویش‌هایی رسانه‌ای بسیار قدرتمندی را در مجموعه شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب حداکثری بودیم و هستیم و ریزش نداشتیم، اضافه کرد: به دنبال ایجاد رویش‌های رسانه‌ای بسیار قدرتمند هستیم که خوشبختانه اتفاقات خوبی شاهد بودیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اعلام اینکه از جمله اتفاقات خوب راه‌اندازی کانال‌های بسیج رسانه در تمامی شهرستان‌های مازندران بوده است که این مهم بزرگ‌ترین ثمر تاریخی در حوزه انسجام‌بخشی رسانه‌ای ما در مازندران بوده است، افزود: به‌عنوان تنها استانی هستیم که در کل کشور توانستیم در تمامی شهرستان‌ها کانال ایجاد کنیم که در این زمینه اهتمام جدی صورت گرفت تا به ثمر نشسته است.

افشار به دعوت از همه آحاد جامعه رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه در استان مرجعی مطمئن، امن و قابل دسترس برای مطالعات رسانه‌ای خود بود به‌طوری‌که در سال نخست شاهد جذب حداکثری بودیم و قریب به 90 درصد از اصحاب رسانه در تمامی شهرستان‌ها مشغول به کار بودند جذب شدند.

وی بیان کرد: سومین گام که به عنوان تحقق سند و چشم‌انداز رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه در مازندران شاهد بودیم بحث آموزش است که در این زمینه کارهای خوب و پایه‌ای با حضور اساتید مجرب، متعهد و متخصص انجام شد و حاصل آن آموزش بیش از 300 نفر در استان در فاصله زمانی حدود 6 ماهه در پنج مرکز آموزشی شهرستان‌های استان بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به راه‌اندازی مراکز آموزش رسانه‌ای در  پنج شهرستان استان، اظهار کرد: این اقدام در نوع در سطح کشور خود بی‌نظیر بود که تداوم بحث آموزش و اجرای برنامه‌های آموزشی در طول سال در دستور کار این مراکز آموزشی قرار دارد.

افشار با بیان اینکه کانال‌های ارتباطی بسیار قدرتمند برای دفاع و حمایت حقوقی از مجموعه اصحاب رسانه مازندران ایجاد شده است، اضافه کرد: در این زمینه هماهنگی‌های بسیار خوبی با معاونت حقوقی سپاه کربلا و دادگستری مازندران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: عضویت سازمان بسیج رسانه در هیأت منصفه مطبوعاتی فضایی را فراهم کرد تا ما بتوانیم به مظلومیت اصحاب رسانه بیش از پیش پی ببریم؛ هر از چند گاهی می‌بینیم اصحاب رسانه مظلومانه که خواستگاه و مطالبات‌شان استان و شهرستان‌ها است متوجه می‌شویم با توجه به برخی مسائل و فشارها قدرت دفاع در برابر هجمه‌ها را ندارند که بسیج رسانه با انجام هماهنگی‌های لازم اهرم‌ها و بسته‌های حمایتی از خبرنگاران را در دستور کار خود دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در پایان گفت: حاصل زحمات شبانه‌روزی افتخار برتری کانون‌های بسیج رسانه مازندران در کل کشور، توفیق حضور در دیدار با مقام معظم رهبری و دریافت لوح سپاس از سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها