امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه خواص و عوام باید روح دنیاطلبی را از خود دور کنند، افزود: لازم است در دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم با تواضع برخورد شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۷۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: مسؤولان و کارمندان ادارات از تکبر اجتناب کرده و درد مردم را بررسی و مشکلات را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه خواص و عوام باید روح دنیاطلبی را از خود دور کنند، افزود: لازم است در دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم با تواضع برخورد شود.

امام جمعه فریدونکنار با تأکید بر اینکه نباید کسی به خاطر مال دنیا از خدمت بی‌منت به مردم جدا شود، تصریح کرد: حرص و طمع موجب بیچارگی بشر می‌شود و با توجه به اینکه جبران اشتباهات سخت است، باید مراقب بود دچار این معضلات نشویم.

این مسؤول افزود: حسادت نیز یکی از مهم‌ترین خصلت‌های بد است که ریشه بسیاری از مشکلات شده و در سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز ضربه می‌زند.

جلالی با بیان اینکه حسادت سیاسی مصیبت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از بلاها از همین حوزه نشات می‌گیرد و حتی در قرآن کریم نیز از این موضوع بیان شده است و امروز نیز حسادت‌های موجود در آل‌سعود برای ریاست به وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم کوشا باشند، ادامه داد: در طرح‌های دریای فریدونکنار اوضاع از حیث حجاب بد بوده و فوق حرام در آن انجام می‌شود که این موضوع بارها به ما گزارش شد.

امام جمعه فریدونکنار اظهار کرد: از روزه‌خواری علنی با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان فریدونکنار جلوگیری شده اما لازم است برای نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در منطقه فعال شوند.

جلالی با اشاره به اینکه حرمت روزه در ماه مبارک رمضان باید بیش از پیش رعایت شود، گفت: برخی رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها در ماه مبارک رمضان تخلف دارند که لازم است در همین راستا اقدامات لازم انجام شود و پوشاندن ورودی‌های رستوران‌ها به صورت 100 درصدی باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها