جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح:

بنای امام صدور انقلاب به دنیا و تحقق جوامع اسلامی بود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح گفت: حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل نشان از شور و شعور مردم عزیز دارد که هنوز پس از گذست سالها در این مراسم حضوری پرانگیزه دارند.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۵۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ احمدی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح با آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و ضمن تسلیت با توجه به برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بنای امام صدور انقلاب به دنیا و تحقق جوامع اسلامی بود که با عنایت خداوند متعال این امر فراهم شده است.
سروان احمدی ادامه داد: امسال نیز همانند سالهای گذشته خداوند عنایت فرموده که توانستیم خادمانی برای زائران حرم مطهر امام راحل در بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی آن بزرگوار باشیم و این خود جای حمد و ثنای الهی دارد که می توان خدمتی هرچند کوچک برای امام خوبی ها انجام داد.
وی افزود: تلاشهای بسیاری از جمله تشکیل پنج جلسه رسمی و حدود ده جلسه غیر رسمی ستاد ارتحال در سطح ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح از چندی پیش به همت همه عزیزان انجام شد و مانند گذشته تمام تلاش برای حضور حداکثری و رفاه حال زائران گرامی صورت گرفت و با همین رویکرد تلاشها و ارتباطات بسیاری اعم از ارتباط با ائمه جماعات مساجد در محله ها به عنوان رئیس ستاد ارتحال و با دبیری فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در سطح محلات منطقه سه تهران انجام شد تا بتوانند در این زمینه نقش خود را به شایستگی ایفا کنند. همچنین تلاشهایی در راستای ارتباط با مدارس، دانشگاهها، حوزه های علمیه و تمام مراکز و نهادهایی که در سطح محلات و منطقه مشغولند انجام شد تا بتوان از طریق آنها به نوعی ظرفیت سازی لازم برای حضور حداکثری در این مراسم عظیم که هم جلوه عمومی و ملی و هم بین المللی دارد انجام شود.

احمدی گفت: تفاوت امسال با سالهای گذشته در این است که با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان امکان حضور بسیاری از زائران عزیز از استانهای دیگر کشور وجود نداشت و هفت استان علاوه بر تهران در این مراسم شرکت کردند و جمعیت خوبی را در این مراسم شاهد بودیم  که با تدابیر خوب امنیتی و پشتیبانی مراسم در نهایت آرامش برگزار شد .
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد 42 گفت: پانزده خرداد یک مقطع تاریخی و حساس است و به نظر شروع رسمی نهضت انقلاب اسلامی از قیام پانزده خرداد و مردم کفن پوش ورامین است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار