مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج دانشجویی ایلام:
حجت الاسلام مالمیر گفت: هیچ معروفی در جامعه برتر از نجات مملکت از چنگال اهریمن و استکبار جهانی نیست و هیچ منکری زشت تر از وابستگی به قدرت مستکبران نیست.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۵۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین مالمیر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام اظهار داشت: هدف از پیدایش امت اسلامی نجات بشر و خیر رسانی به آن می باشد و از جمله اهداف بزرگ ان فرمان به نیکی و بازداشتن از منکر است.

وی افزود: هیچ معروفی در جامعه برتر از نجات مملکت از چنگال اهریمن و استکبار جهانی نیست و هیچ منکری زشت تر از وابستگی به قدرت مستکبران نیست.

حجت الاسلام مالمیر اظهار داشت: امروز کمک به فلسطین و غزه و افغانستان و پاکستان،عراق و یمن مقاومت در برابر اقدامات آمریکا و اسرائیل و پاسداری از اتحاد اسلامی، بیداری، احساس تعهد و مسئولیت در میان جوانان وظایف بزرگی است که متوجه امت اسلامی می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج دانشجویی ایلام، اضافه کرد:مقام معظم رهبری فرمودند اگر جمهوری اسلامی می خواهد به سعادت برسد و پرچم اسلام را برافراشته کند و دنیا و آخرت خود را آباد نماید نیازمند آن است که انسان های قوی و متکی بر خداوند با هوش، صبور، بردبار تربیت کند.

وی بیان کرد: دشمن در صدد از بین بردن روح اسلامی، احکام اسلام، و نیروی حیاتی اسلام، در میان مسلمانان است، لذا به کسانی که به ظواهر این دین توجه می کنند و با مباتی آن آشنایی ندارند کاری ندارد.

ارسال نظرات