خبرگزاری بسیج: دوازدهمین همایش خوشنویسی رمضان، با حضور ده‌ها هنرمند و هنرجوی خوشنویس، 20 خرداد همزمان با ماه مبارک رمضان به همت انجمن خوشنویسان شهرستان ری در مجموعه فرهنگی و تفریحی شاهکار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۸۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) دوازدهمین همایش خوشنویسی رمضان، با حضور عارف براتی مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران، ده‌ها هنرمند و هنرجوی خوشنویس به همت انجمن خوشنویسان شهرستان ری برگزار شد.

محمود فرجی، رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان ری در این باره اظهار داشت: در این همایش ده‌ها استاد، هنرمند و هنرجوی خوشنویسی از استان تهران در مجموعه گردشگری شاهکار، بزرگترین مجموعه فرهنگی و گردشگری جنوب استان تهران از افطار تا سحر به خلق آثار هنری در رشته خوشنویسی پرداختند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان موضوعات مسابقه را در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث تحریر کردند.

رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان ری یادآور شد: اساتید و پیشکسوتان نیز با اجرای کارگاه‌های هنری برای هنرجویان، لحظات معنوی و هنری به یادماندنی را خلق کردند.

بر پایه این گزارش، در ابتدای مراسم از 14 هنرمند خوشنویس بانو حاضر در همایش خوشنویسی خطبه فدکیه و برگزیدگان یازدهمین جشنواره خوشنویسی رمضان نیز تجلیل و به نفرات برتر تندیس، لوح سپاس و هدایای نقدی اهدا شد.

این همایش تا سحرگاه طول کشید و اوراق تحریری برای داوری جمع‌آوری شد.

گفتنی است، همایش خوشنویسی رمضان هر ساله در ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همت انجمن خوشنویسان شهرستان ری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات