معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی:

نیکوکاری در آموزه های دینی ما جایگاه والایی دارد

خبرگزاری بسیج: معاون مشارکت های مردمی بهزیستی، در جمع خیرین در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) گفت: خداوند مقرر کرد تا آخر کار اداری و حیات فیزیکی نزد شما نیکوکارترین و خدمتگزاران بی منت به نیازمند ترین افراد جامعه قرار بگیرم.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۸۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر کوزه گر، اظهار داشت: بهترین بندگان خدا بخشنده ترین مردم هستند. نیکوکاری در آموزه های دینی ما جایگاه والایی دارد. نیکو پنداری، نیکوگفتاری و نیکو کرداری زیباست. ما فرزندان سرزمینی هستیم که مبنای آن گفتار نیک و پندار نیک است و آموزه های دینی ما هم به این نیکو پنداری عمق بخشیده است.

 وی با گرامیداشت ولادت امام حسن(ع) خاطرنشان کرد: آن حضرت دو بار تمام سرمایه زندگی شان را بخشیدند و از صفر شروع کردند برای همین هم به کریم اهل بیت شهرت دارند و در راستای کرامت و سخاوت ایشان است که می گویند: نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بخشنده ترین مردم دنیا هستند، خاطر نشان کرد: باید بخشندگی و نیکوکاری و کمک کردن به همنوع را از کودکی به فرزندان خود بیاموزیم و این حس را به طور دائم و مستمر در مردم ایجاد کنیم.   

 کوزه گر، اذعان کرد: کسی به بزرگی نمی رسد مگر اینکه از بهترین و عزیز ترین مال خود انفاق کند و به نیازمندان از بهترین اموال خود ببخشد.

وی با ذکر خاطره ای از دوران تحصیل خود، اذعان کرد: دو سال برای پزشکی در کنکور شرکت کردم اما موفق نشدم، سال سوم نذر کردم اگر قبول شوم هفته ای یک روز به طور رایگان طبابت کنم و به کمک خداوند این اتفاق افتاد و در دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شدم که هنوز هم سر قرار خود هستم و نذر خود را ادا می کنم و گاهی دو سه روز در هفته نیازمندان را رایگان ویزیت می کنم. 

 

 

 

ارسال نظرات