رئیس سازمان بهزیستی کشور:

11000 واحد مسکونی به خانواده های 2 معلول به بالا تحویل می شود

خبرگزاری بسیج: معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور،از تحویل 11000 واحد مسکونی به خانواده های دو معلول به بالا در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۸۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر انوشیروان محسنی بندپی، در جشن گلریزان که با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی کشور و استان تهران در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) بهزیستی شهرستان ری برگزار شد؛ اظهار داشت: با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین مسکن ساز، 11 هزار واحد مسکونی در سطح کشور ساخته می شود و در اختیار خانواده های دو معلول به بالا قرار می گیرد.

وی افزود: از این تعداد، 7850 واحد شهری و 3700 واحد روستایی است که برای واحد های شهری 30 میلیون تومان هزینه می شود که از این میزان، 15 میلیون تومان کمک بالاعوض از سوی بنیاد مستضعفان، 10 میلیون تومان سازمان بهزیستی و 5 میلیون تومان از طریق خیرین مسکن ساز هزینه می شود.

همچنین برای واحد های مسکونی روستایی، 20 میلیون تومان اعتبار هزینه می شود که 10 میلیون تومان آن را بنیاد مستضعفان، 8 میلیون تومان بهزیستی و 2 میلیون تومان را خیرین تامین می کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این واحد های مسکونی از اواخر سال 94 آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تا کنون 1400 واحد تحویل متقاضیان شده و 4000 واحد نیز در مرحله نازک کاری است که امیدواریم تا پایان سال 97 تعهدات به مددجویان زیر پوشش محقق شود.

در این مراسم، دکتر کوزه گر، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی، دکتر پورشبانان، معاون توسعه منابع انسانی سازمان بهزیستی، مدیران کل ستادی، مدیر کل بهزیستی استان تهران، سید محمد رحیم فاضلی نژاد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری و جمعی از خیرین، اعضای سازمان های مردم نهاد و سازمان نظام پزشکی حضور داشتند.

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار