خبرهای داغ:

جلسه توجیهی شباب در کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک برگزار شد

اولین جلسه توجیهی و برنامه ریزی شباب در سال 96 در کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
جلسه توجیهی شباب در کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه توجیهی و برنامه ریزی شباب در سال 96 با حضور فرمانده، مسئول شباب و فعالان فضای مجازی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در محل کانون برگزار شد.

این جلسه با محوریت ابلاغ برنامه‌های شباب رده‌ها و دستورالعمل‌های فضای مجازی در سال جدید در راستای اعتلای و ارتقای جایگاه شباب استان برگزار شد.

مسئول شباب کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در این جلسه با اشاره به ظرفيت‌ها و امكانات شبکه شباب ضمن تشریح ابلاغ برنامه ها در سال جاری با تاکید بر کیفی سازی آنها به ضرورت شبکه‌سازی و ایجاد گروه‌های فضای مجازی در بین بسیجیان پرداخت.

طیبه یوسفی مظاهر با تاکید بر شبکه‌سازی در فضای مجازی، اعتلای معنویت در بستر جامعه و فضای مجازی را از اهداف شبکه سازی در بین بسیجیان بر شمرد و عنوان کرد: بر اساس این ابلاغیه در شبکه سازی هدف براین است تا بسیجیان سازماندهی شوند و پای کار بیایند تا زمینه نقش آفرینی بسیجیان در عرصه شبکه مجازی ایجاد شود.

به منظور تاثیر گذاری بیشتر در فضای مجازی افراد حاضر در جلسه به ارائه راهکارهای مناسب در راستای تاثیر‌گذاری هر چه بیشتر گروه های شبکه های مجازی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار