خبرهای داغ:
مسئول بسيج هنرمندان استان همدان گفت: دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۵۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول کرمی از برگزاری دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» در همدان خبر داد و بیان داشت: این جشنواره در راستای پاسداشت شهدای مدافع حرم و قافله‌سالار شهدای مدافع حرم «سرلشگر شهید حاج‌حسین همدانی» به‌زودی در همدان برگزار می‌شود و افراد می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه ارسال کنند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در قالب شعر و داستان‌کوتاه با موضوعات استکبارستیزی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نمایش جلوه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در عرصه هنر و ادب، بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای و سرلشگر پاسدار حاج‌حسین همدانی برگزار می‌شود.

مسئول بسيج هنرمندان استان همدان با اشاره به بخش ویژه این جشنواره که مربوط به شهید حاج‌سعید قهاری‌سعید است، ادامه داد: افرادی که تمایل شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند با رعایت شرایط جشنواره نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

کرمی درباره شرایط شرکت در این جشنواره اعلام کرد: حداکثر تعداد آثار ارسالی 3 اثر، قالب اشعار نو، کلاسیک، کودک و نوجوان، در یافت داستان‌ها و اشعار صرفا از طریق ایمیل زیر به صورت تایپ شده در قالب (Word و با فونت و BNazanin 14)، داستان‌ها بیش از 2 هزار کلمه نباشد، آثار ارسالی قبلا در جشنواره‌های دیگر شرکت داده و یا چاپ نشده باشد.

ویبا بیان اینکه محدودیتی از نظر سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: حضور برگزیدگان در اختتامیه الزامی است و هزینه ایاب و ذهاب برگزیدگان با وسیله نقلیه عمومی پرداخت می‌شود.

مسئول بسيج هنرمندان استان همدان درباره دیگر شرایط این جشنواره تأکید کرد: در بخش موضوع در ایمیل ارسالی قالب و بخش اثر شامل شعر، داستان‌کوتاهو بخش ویژه بیان شود همچنین ذکر مشخصات کامل شناسنامه‌ای صاحب اثر به همراه آدرس و شماره تلفن در ایمیل ارسالی الزامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات