رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس احیای مطالبات اسلامی بوده و اگر در سال 58 شاهد برگزاری این مراسم تنها در جمهوری اسلامی ایران بودیم امروزه پیام امام راحل ما به جهان صادرشده و شاهد برگزاری این مراسم در 97 نقطه از جهان هستیم.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ اولین نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس صبح امروز با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، فرماندار یزد و جمعی از مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

در این نشست در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این روز بحث و تبادل‌نظر شد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی در این نشست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در قبال مردم روزه‌دار فلسطین، روز قدس را روز خودباوری و زمینه‌ساز بصیرت افزایی مسلمانان دانست و گفت: قرآن کریم سرزمین قدس را متعلق به مسلمانان می‌داند که متأسفانه 69 سال از اشغال آن توسط رژیم منحوس صهیونیست می‌گذرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس احیای مطالبات اسلامی بوده و اگر در سال 58 شاهد برگزاری این مراسم تنها در جمهوری اسلامی ایران بودیم امروزه پیام امام راحل ما به جهان صادرشده و شاهد برگزاری این مراسم در 97 نقطه از جهان هستیم.

وی از دستگاه‌های اجرایی، هئیات مذهبی و مردم شریف استان درخواست کرد برای برگزاری باشکوه این مراسم تمام تلاش خود را به کار ببندند و با حضور حداکثری خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران‌زمین را به ثبت برسانند.

ارسال نظرات