سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش ایستگاه شماره ۲۰ آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی بازی فوتبال دو تیم ایران و ازبکستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۱۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش ایستگاه شماره ۲۰ آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی بازی فوتبال دو تیم ایران و ازبکستان خبر داد و گفت: ۵۰ آتش‌نشان برای تأمین ایمنی در محلهای مشخص شده در ورزشگاه آزادی و اطراف آن مستقر می‌شوند. درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی مسابقه فوتبال بین دو تیم ایران و ازبکستان اظهار کرد: تأمین ایمنی مسابقه فوتبال بین دو تیم ایران و ازبکستان به سازمان آتش‌نشانی تهران سپرده شده است به همین منظور ایستگاه شماره 20 آتش‌نشانی (مستقر در محوطه ورزشگاه آزادی) در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: 50 آتش‌نشان همراه با 13 دستگاه خودروی سنگین،‌ پنج دستگاه موتورسیکلت و یک گروه کامل نجات از ساعت 20 امشب در محلهای مشخص شده مانند درهای اصلی ورود و خروج، پارکینگها، اتوبانها و معابر اطراف مستقر می‌‌شوند و تا پایان مسابقه، تخلیه کامل ورزشگاه، پارکینگها و عادی شدن تردد در معابر اطراف حضور خواهند داشت.

به گزارش تسنیم،وی تصریح کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تهران با خودرو در این بازه زمانی مشغول گشت‌زنی می‌شوند و این آمادگی وجود دارد در صورت بروز حادثه از آتش‌نشانان ایستگاه‌های مجاور کمک گرفته شود.

ملکی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مراجعه به ورزشگاه مانند همیشه همکاری لازم با آتش‌نشانان را داشته باشند، در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی از محل فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای مستقر یا سامانه 125 اطلاع دهند.
ارسال نظرات