تجلیل از خادمان اردوهای راهیان نور در شهرری؛
خبرگزاری بسیج: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری گفت: دشمنان این نظام با هر حیله،نیرنگ و خصومتی مثل تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ترور کور و بی هدف سعی دارند این مردم شجاع و غیور را از میدان به در کنند و این خیال باطلی بیش نیست.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۸۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد اسدنژاد در روز ولادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن کریم و مراسم تجلیل از خادمان اردوهای راهیان نور  اظهار داشت: حفظ منزلت ايثار و شهادت، انتقال فرهنگ ايثار و شهادت ، ايجاد تعامل بين نوجوانان نسل امروز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آمادگي نوجوانان نسبت به جنگ نرم دشمنان و فضاي مجازي از اهداف برگزاري اردوهاي راهيان نوراست.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده و موجب تداوم آن است.

  اسدنژاد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام (ره) ، تأکید کرد: امروز دانش آموزان و جوانانی که با فرهنگ شهادت آشنایی دارند بار مسؤولیت حفاظت و نگهداری از نظام اسلامی را بر دوش خود احساس می کنند و به همین جهت به تمامی مسائل کشور حساسیت نشان داده و در همه ی عرصه های اجتماعی از جمله انتخابات ها بسیار پررنگ و پرشور حاضر می شوند و البته دشمنان این نظام این مهم را بر نمی تابند و با هر حیله و نیرنگ و خصومتی مثل تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ترور کور و بی هدف سعی دارند این مردم و جوانان شجاع و غیور را از میدان به در کنند و این خیال باطلی بیش نیست.  

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری تصریح کرد: به نمایندگی از سوی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه 2 شهر ری، شهادت هموطنان عزیزمان در حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام(ره) را به خانواده های محترم ایشان و ملت بزرگ ایران ، تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحان و آسیب دیدگان این حوادث نیز آرزوی سلامتی و شفاعت می کنم.

لازم به ذکر است که در این مراسم از حدود 60 نفر از خادمان اردوهای راهیان نور ناحیه 2 شهر ری  با لوح سپاس و هدایای فرهنگی ، تقدیر شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ طلوعی ،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش و خادمان اردوهای راهیان نور  برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات