عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه خبر داد؛
عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت حیدریه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خیرین این شهرستان ۶۵۰ میلیون ریال برای اطعام نیازمندان کمک مالی کردند.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
 عباس ترکمن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان امسال تا نیمه این ماه خیرین تربت حیدریه بیش از ۶۵۰ میلیون ریال به اطعام ن۷یازمندان کمک کرده اند.
 
وی تصریح کرد: در این مدت ۷۰۰ سبد مواد غذایی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال و یکهزار وعده غذای گرم به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به همت خیرین در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
 
ترکمن زاده با بیان اینکه در نیمه اول ماه رمضان ۲۰۰۰ نفر بر سر سفره های آسمانی نیکوکاران اطعام شده اند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده بویژه در هفته اطعام و اکرام تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵ هزار نفر از نیازمندان توسط خیرین با توزیع سبد کالا، غذای گرم و بر سر سفره های آسمانی اطعام خواهند شد.
 
رئیس کمیته امداد تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۹ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که سالانه از مستمری ماهانه، کمک های موردی، بن غیر نقدی، سهام عدالت، سفر زیارتی بهره مند می شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها