زارع با اشاره به اینکه جشنواره مطبوعات مازندران در هشت محور اصلی(10بخش) و بخش ویژه برگزار می‌شود بیان کرد: در بخش اصلی برای هر رشته سه اثر برگزیده و در بخش ویژه برای هر در دو موضوع 6 نفر معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۰۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباس زارع در گفت‌وگویی اظهار کرد: جشنواره مطبوعات تا دهم تیرماه امسال تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و همزبانی بین اهالی مطبوعات و مسؤولان استان، ارتقای محتوا و کیفیت کار و پیشرفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ای، توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه حضور پر رنگ رسانه‌ها در این جشنواره بیانگر فعالیت‌های حرفه‌ای روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهمیت آنها به رسانه‌ها است یادآور شد: اداره ارشاد استان نسبت به برگزاری جشنواره مطبوعات بسیار مبرم است.

این مسؤول با اشاره به اینکه  این جشنواره در هشت محور اصلی(10بخش) و بخش ویژه برگزار می‌شود بیان کرد: در بخش اصلی برای هر رشته سه اثر برگزیده و در بخش ویژه برای هر در دو موضوع 6 نفر معرفی می‌شود.

زارع به بخش‌های مختلف جشنواره که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: گزارش، مقاله، سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس، طنز اجتماعی، طراحی و صفحه‌آرایی و کاریکاتور، بخش‌های مختلف جشنواره را تشکیل می‌دهد.

وی با اعلام اینکه  آثار جشنواره از طریق سایت pressfestival.ir پذیرش و به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود، تأکید کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ١٥ خرداد ماه ٩5 تا ١٥ خرداد ماه ٩6 در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه هر متقاضی می‌تواند در دو بخش شرکت کرده و در هر بخش سه اثر ارائه کند، گفت: در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها