جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

توسعه واحدهای تولیدی مهمترین رویکرد اقتصاد مقاومتی است

بوشهرـ جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: توسعه واحدهای کوچک تولیدی از جمله مهم ترین رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۹۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ جلسه تيم اقتصادي شهرستان بوشهر در سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر، مسئول شرکت آفتاب گلسرلیان، کارشناس فنی و عمرانی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر و رياست جناب سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شهابی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

جناب سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شهابی در این نشست با بیان اینکه باید در راستای فعالیت های اقتصاد مقاومتی گام های بلندتری برداشته شود، گفت: مسئله اقتصاد با توجه به اینکه دشمنان می خواهند از این بخش به کشور فشار بیاورند، یک نیاز است و به همین دلیل باید این بخش را تقویت و همچنین تهدیدات را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وي اظهار کرد: اين جلسه با هدف هماهنگي و برنامه ريزي در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي تشكيل شده است، اقتصاد مقاومتی نیازهایی دارد که در گام نخست باید این نیازها شناسایی شود و بعد از آن پتانسیل ها و زیرساخت ها و همچنین موضوع آمایش سرزمینی را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، افزود: توسعه واحدهای کوچک تولیدی از جمله مهم ترین رویکردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جانشین ناحیه بوشهر بیان کرد: واحدهای کوچک تولیدی از جمله مهم ترین سیاست های اقتصاد مقاومتی، در افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار است و یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند در توسعه پایدار روستایی و توانمندسازی روستا و روستائیان نقش چشمگیری داشته باشد.


ارسال نظرات